کد خبر : 1629587 | 21 مرداد 1398 ساعت 15:54 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه: بدون نیمار قدرت همیشگی را نداریم

کیلیان امباپه بار دیگر مخالفت خود با جدایی احتمالی نیمار را اعلام کرد ولی به نظر خود او هم پذیرفته است که فصل جاری را باید بدون او سپری کنند.

امباپه: بدون نیمار قدرت همیشگی را نداریم

به گزارش "ورزش سه"، ساعت به ساعت اخبار ضد و نقیضی در مورد آینده نیمار منتشر می شود ولی چیزی که قطعی شده، جدایی او از پی اس جی است. باشگاه پاریسی در حال مذاکره با رئال مادرید برای انتقال نیمار است؛ هرچند که بارسلونا سخت در تلاش است تا ستاره برزیلی را بازگرداند به خصوص اینکه خود نیمار، بارسا را به رئال ترجیح می دهد.

نیمار روز گذشته در فهرست پی اس جی برابر نیم المپیک در هفته اول لیگ فرانسه جای نداشت و پاریسی ها بدون او 3-0 پیروز شدند. در دیداری که هواداران پی اس جی بارها علیه نیمار شعار دادند.

 

 

1425929

 

 

کیلیان امباپه ستاره پی اس جی در پایان بازی و در پاسخ به سوالی در مورد جدایی نیمار گفت:« اگر نیمار از پی اس جی برود، سعی خواهیم کرد قدرت مان را حفظ کنیم و در همه جام ها برای قهرمانی رقابت کنیم ولی خودمان را فریب ندهیم. بدون نیمار قدرت همیشگی را نخواهیم داشت. گفته بودم که مخالف جدایی نیمار هستم ولی ببینیم چه خواهد شد. اگر او بماند، قطعا پی اس جی تیمی دیگر خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها