کد خبر : 1629607 | 21 مرداد 1398 ساعت 17:47 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند:

خوشحالم دیبالا به منچستریونایتد نیامد

اسطوره منچستریونایتد پائولو دیبالا را دارای صلاحیت لازم برای پوشیدن پیراهن این باشگاه ندانست.

خوشحالم دیبالا به منچستریونایتد نیامد

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در آستانه حضور در لیگ برتر انگلیس بود اما این امکان میسر نشد.

گفته می شد که یوونتوس قصد داشت از این بازیکن برای معاوضه با روملو لوکاکو استفاده کند که در نهایت با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو به اینتر پیوست. دو باشگاه برای انجام این انتقال به توافق رسیده بودند اما دیبالا اعلام کرد که تمایلی برای پوشیدن پیراهن منچستریونایتد ندارد. در اخرین روز نقل و انتقالات انگلیس هم دیبالا مذاکراتی با تاتنهام داشت ولی در نهایت انتقال او به این تیم هم محقق نشد.

 

 

1425339

 

 

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، در مورد دیبالا گفت:« بازیکنان زیادی در سال های اخیر حاضر به حضور در منچستریونایتد نشده اند. آنها تیم دیگری را انتخاب کردند. اما من نمی دانم دیبالا با چه منطقی پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد، در حالی که خودش در یوونتوس نیمکت نشین است.

او نیاز دارد که کمی فوتبال بازی کند. شاید با خودش فکر کرده که یا به تیمی که سهمیه لیگ قهرمانان دارد می روم یا روی نیمکت می نشینم و این را به بازی در منچستریونایتد ترجیح می دهم. من خوشحال هستم که او به این تیم نیامد چون ژن لازم برای بازی در منچستریونایتد را نداشت. من کسی را می خواهم که به این تیم علاقه داشته باشد و برای بازگرداندن آن به دوران اوج تلاش کند. این بازیکنان باید به یونایتد بیایند. »

دیدگاه‌ها