کد خبر : 1629616 | 21 مرداد 1398 ساعت 18:18 | 71.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست از رم در ضیافت پنالتی ها

واکنش زیدان به احتمال جذب پوگبا و نیمار

زین الدین زیدان همچنان علاقه ای ندارد در مورد وضعیت نقل و انتقالات رئال مادرید از جمله احتمال جذب پوگبا و نیمار پاسخگو باشد.

واکنش زیدان به احتمال جذب پوگبا و نیمار

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیداری دوستانه مقابل تیم فوتبال رم که در وقت‌های عادی نتیجه آن 2 بر 2 مساوی شده بود، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد و به این ترتیب یک ناکامی دیگر در کارنامه‌‌اش در اردوی پیش فصل به ثبت رسید؛ با این حال زین الدین زیدان عنوان کرد اعتماد زیادی به بازیکنان تیمش دارد و بی صبرانه منتظر شروع لالیگاست.

 

 

1425968

 

 

او در نشست خبری پس از بازی گفت:«  بازی‌های پیش فصل هر چه بود تمام شد و الان منتظر هستیم تا لالیگا خیلی زود شروع شود. بازی‌های مهمی در لالیگا داریم و باید بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم. فقط به بازی برابر سلتاویگو فکر می‌کنیم و کاری به نقل و انتقالات نداریم و با همین ترکیب کارمان را پیش می‌بریم. من تا حد مرگ به این بازیکنانی که در اختیار دارم ایمان دارم و از همین سه‌شنبه نیز تمرینات خودمان را برای بازی نخست در لالیگا شروع می‌کنیم.»

 

زیزو در مورد وضعیت خامس و بیل گفت:« خامس و بیل اعضای تیم ما هستند. نام هر دوی آنها در فهرست بازیکنان ما به ثبت رسیده اما در مورد آنها هم هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. خامس در فهرست این بازی نبود ولی ممکن است شرایط او برای بازی بعد تغییر کند. روی همه بازیکنانم حساب می کنم.»

 

جذب پوگبا و نیمار:« این همان ترکیبی است که من دوست دارم داشته باشم و دارم و نمی‌خواهم درباره نقل و انتقالات و بازیکنان دیگر صحبتی داشته باشم. ما در این دیدار تلاش کردیم که با سیستم جدیدی بازی کنیم. پنج بازیکن در دفاع نداشتیم بلکه سه دفاع بود و دو بازیکن که به خط دفاع اضافه می‌شدند.

در بازی قبلی‌مان همه چیز خوب بود اما ما شیوه بازی‌مان را تغییر دادیم چون بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند در پست‌های مختلف و به شیوه‌های متفاوت بازی کنند. در هر صورت این دیدار نیز به ما کمک کرد تا بتوانیم خودمان را برای شروع لالیگا آماده کنیم.»

 

 

1425969

دیدگاه‌ها