کد خبر : 1629639 | 21 مرداد 1398 ساعت 20:22 | 58.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت ویژه کریستیانو رونالدو از زیدان

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس به تمجید از شخصیت زین الدین زیدان پرداخت.

حمایت ویژه کریستیانو رونالدو از زیدان

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو روزهای فوق العاده ای را در لباس رئال مادرید زیر نظر زیدان سپری کرده و در کنار او موفق شد سه بار لیگ قهرمانان را فتح کند. حالا و در روزهایی که زیزو به خاطر نتایج اخیر رئال مادرید تحت فشار است، کریستیانو رونالدو به تمجید از وی پرداخته و خود را هوادار سرسخت سرمربی فرانسوی معرفی کرده است.

 

1425993

 

کریستیانو رونالدو گفت: "احساس امنیتی که یک بازیکن به آن احتیاج دارد، فقط به خودش بستگی ندارد بلکه به افراد اطراف او، بازیکنان و سرمربی تیم نیز بستگی دارد. شما باید خود را یک عضو مهم از گروه احساس کنید و زیدان باعث شد که احساس ویژه و خاصی داشته باشم.

 

من روش بازی خود را تغییر ندادم و قطعا همان بازیکن سابق بودم اما بدیهی است که زیدان به من خیلی کمک کرد و من احترام زیادی برای او قائل هستم. من همیشه به او احترام می گذاشتم اما از وقتی زیدان سرمربی من شد، شناخت بیشتری از وی پیدا کردم و علاقه ام به او بیشتر شد.

 

نحوه صحبت کردن، مدیریت تیم و نحوه برخورد با من باعث علاقه بیشتر من به زیدان شد. او می دانست کدام بازیکن قادر به تاثیرگذاری در جریان بازی است و به من گفت تو باید استراحت کنی زیرا می توانی تفاوت ها را رقم بزنی. زیدان یک فرد صادق است و به همین دلیل من همیشه دوستی خود را با او در قلبم حفظ خواهم کرد."

دیدگاه‌ها