کد خبر : 1629640 | 21 مرداد 1398 ساعت 20:33 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

چوچو از منطقه کونکاکاف تا منزل آباد! (عکس)

مهاجم آمریکایی شهرخودرویی ها از نیمه دوم دیدار امروز تیمش به میدان آمد و در نهایت موفق شد گل سوم بازی را نیز به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو مشهد در ادامه برنامه های آماده سازی خود عصر امروز دیداری تدارکاتی برابر تیم گل گهر سیرجان برپا کرد و در نهایت توانست با سه گل از حریف خود این بازی را که در زمین منزل آباد برگزار می شد، ببرد. دیداری که در نیمه دوم آن تیم مشهدی تعدادی از بازیکنان جوان خود را به میدان فرستاد تا همچنان کادرفنی این تیم به بررسی بازیکنان حاضر در این تیم بعد از دوران بدنسازی بپردازند.


یکی از بازیکنانی که در نیمه دوم این دیدار به میدان چوچو، مهاجم السالوادوری شهرخودرویی ها بود. این مهاجم که در نیم فصل دوم لیگ قبل با تیم مشهدی قرارداد خود را امضا کرد پس از پایان بازی های لیگ هجدهم راهی آمریکای شمالی شد تا به همراه سایر همبازیانش در تیم ملی السالوادور قرار بگیرد و در بازی های جام کونکاکاف به میدان برود.


حالا چوچو پس از آن بازی ها باز هم به تیم باشگاهی خود مراجعه کرد و پس از حضور در تمرینات آماده سازی و بدنسازی، در نیمه دوم دیدار امروز برابر گل گهر به میدان رفت. دیداری که در نهایت با سه گل به سود مشهدی ها به پایان رسید و اتفاقا گل سوم آن توسط همین مهاجم به ثمررسید. چوچو به گواه نفراتی که این دیدار را از نزدیک دیدند یکی از بازیکنان خوبی بود که در نیمه دوم به میدان رفت و با حضور در خط حمله این تیم موقعیت های خوبی نیز به دست آورد که در نهایت با از دست دادن چند فرصت خوب، گل سوم شهرخودرو را به ثمر رساند تا حالا به او نیز به چشم بازیکنی که برای حضور در ترکیب اصلی مشهدی ها ادعا دارد نگاه شود.

 

1425994

 

1425995

 

دیدگاه‌ها