کد خبر : 1629642 | 21 مرداد 1398 ساعت 20:46 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرار ستاره داوری از تله رفقا (عکس)

علیرضا فغانی را این روزها می توان به عنوان یکی از بهترین داوران فوتبال دانست. ستاره داوری ایران که مهمترین بازیهای فوتبال دنیا را داوری کرده است روز گذشته در دیداری دوستانه به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری دوستانه که روز قبل و به یاد مرحوم شاه محمدلو برگزار شد تیم منتخب فدراسیون فوتبال و خبرنگاران به مصاف یکدیگر رفتند و جالب اینکه در ترکیب تیم منتخب فدراسیون نفراتی همچون علیرضا فغانى ، ابراهیم شکورى، حسین عبدى، عباس هاشم‌پور، سعید دقیقى و محمدرضا مهدوى به میدان رفتند و در این میان حضور علیرضا فغانی به عنوان بازیکن، یکی از جذابیت های بازی محسوب می شد که این بار با نه لباس داوری که به عنوان بازیکن پا به میدان گذاشته بود.


درباره حضور فغانی به عنوان بازیکن دراین دیدار که با داوری سیدمهدی سیدعلی برگزار شد، نکته جالب تر اینکه یکی از کمک های این دیدار، محمدرضا منصوری، یکی از داوران ثابت تیم فغانی در بازی های بین المللی بود که همیشه به همراه وی حضور دارد.


علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری، تیمی هستند که در سال های اخیر رقابت های مهمی از فینال المپیک گرفته تا رده بندی جام جهانی را سوت زدند.

 

1425997

 

1425998

 

1425999

 

دیدگاه‌ها