کد خبر : 1629664 | 21 مرداد 1398 ساعت 22:57 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

شش تغییر برای صعود

ترکیب دگرگون شده ذوب‌آهن برابر الاتحاد (عکس)

سرمربی ذوب آهن با چند تغییر نسبت به بازی رفت برابر الاتحاد در دوحه قرار می‌گیرد.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از ساعت 23:15 امشب ذوب آهن اصفهان بازی برگشت خود با الاتحاد عربستان را انجام می‌دهد و به دنبال این است تا شکست تلخ دور رفت که با نتیجه 2-1 بود را جبران کرده و بعد از مدت ها راهی مرحله بعد مسابقات بشود.

 

ترکیب ذوب آهن برای دیدار امشب به شرح زیر خواهد بود:


باز هم انتخاب اول منصوریان برای خط دروازه محمدباقر صادقی خواهد بود. دروازه‌بانی که در صحنه گل دوم بازی رفت تا حدی مقصر بود و حالا جلوتر از یوسف بهزادی شماره یک ذوب‌آهن را بر تن می‌کند. در سمت راست و چپ خط دفاعی به ترتیب دانیال اسماعیلی فر و حمید ملکی به فخر الدینی و جای ابراهیم زاده به میدان خواهند رفت. اما تغییراتی را در مرکز دفاع شاهد خواهیم بود. در بازی رفت محمد نژاد مهدی و وحید محمدزاده بازی کردند و حالا باید شاهد بازگشت هادی محمدی در زمین مسابقه به جای نژاد مهدی باشیم.

 

یک خط جلوتر و در پست هافبک دفاعی حمید بوحمدان و قاسم حدادی‌فر کنار یکدیگر بازی می‌کنند. در سمت راست نیز برخلاف مسابقه رفت مهدی مهدی پور به کار گرفته می‌شود. اما نکته جالب توجه این است که منصوریان از کریستانتوس آفریقایی در پست پشت مهاجم استفاده می‌کند تا به نوعی دو مهاجم داشته باشد‌. در سمت چپ خط هافبک نیز احسان پهلوان به صورت فیکس بازی می‌کند.

 

ارسلان مطهری هم به عنوان تک مهاجم  جلوتر از باقی بازیکنان بازی می‌کند.

 

1426017

دیدگاه‌ها