کد خبر : 1629665 | 21 مرداد 1398 ساعت 22:59 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان تن کاته کیش و مات شدند؛

صعود تاریخی النصر با گلزنی خارجی‌ها

تیم النصر عربستان در دیداری تاریخی و با بازگشتی فوق العاده توانست الوحده را شکست داده و به عنوان نخستین نماینده عربستان، راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 صعود تاریخی النصر با گلزنی خارجی‌ها

به گزارش ورزش سه، اولین بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، امشب در ورزشگاه آل نهیان برگزار شد. تیم النصر عربستان در این بازی میهمان شاگردان هنک تن کلاته بودند و امید داشتند با یک تساوی پرگل یا کسب پیروزی خارج از خانه به مرحله بعد صعود کنند اما این کار برای نماینده فوتبال عربستان کار دشواری به نظر می‌رسید.

 

در ابتدای بازی تیم الوحده موفق شد از حریف خود پیش بیفتد. محمد المنهالی دفاع راست این تیم در دقیقه ۲۷ و روی پاس هافبک برزیلی الوحده گلزنی کرد. در شرایطی که تصور می‌شد نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد اما در ۵ دقیقه پایانی النصری ها با دو حمله توانستند دو بار دروازه الشمسی را باز کنند.

 

در دقیقه ۴۱ عبدالرزاق حمدالله آقای گل النصر موفق به گلزنی شد و در آخرین دقیقه نیمه اول نیز پس از پاس این بازیکن، جیولیانو گل دوم را هم زد تا النصر در موقعیت تیم برنده قرار گیرد. النصری ها که از این نتیجه روحیه گرفته بودند، در آغاز نیمه دوم نیز گل سوم را زدند تا کار برای الوحده به نوعی تمام شود.

 

1426018

 

اما شاگردان تن کاته به حملات خود ادامه دادند و توانستند در دقیقه ۷۹ توسط سباستین به گل برسند. این در حالی رقم خورد که آن ها به دو گل دیگر نیز نیاز داشتند اما موفق به خلق شگفتی نشدند تا نماینده سعودی ها به یک چهارم برسد.

 

در این بازی خشن، ۳۳ خطا انجام شد و داور ۸ بار از کارت زرد خود استفاده کرد. همچنین دو تیم ۲۹ شوت را ثبت کردند. بهترین بازیکن زمین نیز عبدالرزاق حمدالله مهاجم تیم النصر بود.

 

النصر عربستان باید منتظر برنده بازی السد و الدحیل باشد و سپس در تاریخ ۲۶ آگوست و ۱۶ سپتامبر به مصاف این تیم می‌رود.

دیدگاه‌ها