کد خبر : 1629666 | 21 مرداد 1398 ساعت 23:06 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو وراتی:

هرچه زودتر تکلیف نیمار را روشن کنید

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پی اس جی ابراز امیدواری کرد نیمار در این تیم باقی بماند.

هرچه زودتر تکلیف نیمار را روشن کنید

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی ستاره 27 ساله برزیلی از پاری سن ژرمن و بازگشت او به لالیگا شنیده شده است. نیمار از زمان پیوستن از بارسلونا به پاری سن ژرمن با رکورد جهانی 198 میلیون پوندی در سال 2017 ، در 58 بازی برای تیم فرانسوی 51 گل به ثمر رسانده است، اما اختلافات اخیر بین طرفین احتمال جدایی ستاره برزیلی را افزایش داده و باشگاه فرانسوی اخیرا اعلام کرده که آنها حاضرند در تابستان امسال با رئال و بارسلونا برای فروش نیمار مذاکره کنند.

 

1411446

 

مارکو وراتی گفت: "ما بازیکنان بسیار به نیمار نزدیک هستیم. او در سالهای اخیر دستاوردهای زیادی را برای پاری سن ژرمن به ارمغان آورده و گل های حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده است. به محض انتقال نیمار به پاری سن ژرمن، ما همیشه در مورد او صحبت می کردیم زیرا نیمار بازیکنی شگفت انگیز بوده و سبک بازی او همیشه همه را به وجد می آورد.

 

به نظر من بهتر است هر چه زودتر تکلیف آینده نیمار روشن شده و مشخص شود که آیا قرار است او در پاری سن ژرمن باقی بماند یا این تیم را ترک کند. البته این مسائل، موضوعاتی که مربوط به نیمار و مدیریت باشگاه خواهد بود اما من امیدوارم او در پاری سن ژرمن باقی بماند."

دیدگاه‌ها