کد خبر : 1629692 | 22 مرداد 1398 ساعت 09:20 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: ایوان پریشیچ بازیکن بایرن خواهد بود

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی تیمش در اولین دیدار جام حذفی آلمان گفت ایوان پریشیچ ستاره اینتر میلان به زودی به این تیم ملحق خواهد شد.

کوواچ: ایوان پریشیچ بازیکن بایرن خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های متعدد درباره پیوستن ایوان پریشیچ، ستاره اینتر میلان به بایرن مونیخ، نیکو کوواچ سرمربی بایرن تایید کرد که پریشیچ به زودی بعد از پشت سر گذاشتن تستهای پزشکی به بایرن خواهد پیوست و رسما بازیکن این تیم خواهد شد.

 

1423759

 

از زمان منصوب شدن آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید اینتر، صحبت‌هایی درباره جدایی ستاره کروات از این تیم مطرح شده بود و او در نهایت دیروز دوشنبه در تستهای پزشکی بایرن شرکت کرد تا شایعات درباره پیوستنش به بایرن قطعیت پیدا کند. انتظار می‌رود پریشیچ با قرارداد قرضی یک ساله به بایرن ملحق شود اما با این گزینه که بایرن بتواند در پایان این مدت او را به صورت دائمی خریداری کند.

 

نیکو کوواچ بعد از پیروزی 3-1 بایرن مقابل انرژی کوتبوس در اولین بازی جام حذفی آلمان در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره پریشیچ گفت:" ایوان پریشیچ امروز در تستهای پزشکی باشگاه شرکت کرد. اگر همه چیز در این تستها خوب پیش برود و کاغذبازی‌ها بین اینتر و بایرن انجام شود او یکی از بازیکنان ما خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها