کد خبر : 1629695 | 22 مرداد 1398 ساعت 09:40 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو:

ژائو فلیکس باید در اتلتیکو فوراً موفق باشد

ژوزه مورینیو می‌گوید ژائو فلیکس، پدیده جوان اتلتیکو مادرید به بهانه سن کم نمی‌تواند از زیر بار انتظارات شانه خالی کند و مثل ستاره‌های بزرگ تحت فشار قرار خواهد گرفت.

ژائو فلیکس باید در اتلتیکو فوراً موفق باشد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو می‌گوید ژائو فلیکس، پدیده جوان پرتغالی اتلتیکو مادرید که با انتقال بسیار گران‌قیمت به این باشگاه مدتها است مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد با وجود سن کمی که دارد باید در این باشگاه درخشان ظاهر شود و نمی‌تواند به بهانه سن کم از زیر بار انتظارات شانه خالی کند چرا که او هم به اندازه ستاره‌های بزرگ دیگر که سن و سال بیشتری دارند برای موفقیت تحت فشار قرار خواهد گرفت.

 

1426047

 

فلیکس 19ساله امسال تابستان با قراردادی 126 میلیون یورویی از بنفیکای پرتغال به اتلتیکو مادرید پیوست و در بازی‌های پیش‌فصل اتلتیکو نمایش‌های درخشانی داشت. اما فلیکس با شروع فصل جدید باید جای خالی ستاره بزرگی مثل آنتوان گریزمان را پر کند که با ترک اتلتیکو راهی بارسلونا شده است.

 

هموطن پرتغالی فلیکس، ژوزه مورینیو می‌گوید قیمت بالای انتقال فلیکس به اتلتیکو باعث شده با وجود جوانی او، همه انتظار داشته باشند این پدیده جوان پرتغالی در تیم جدیدش بلافاصله موفق شده و نتایج درخشانی بدست آورد.

 

مورینیو در گفتگو با تلویزیون فدراسیون فوتبال پرتغال در این باره گفت:" ژائو فلیکس با چالش مواجه خواهد شد یکی به دلیل استعداد خارق‌العاده‌ای که دارد و دیگر به دلیل سرمایه‌گذاری عظیمی که باشگاهش برای او انجام داده. من معتقدم او نمی‌تواند از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند و فرقی نمی‌کند که 18 ساله است یا 20 ساله یا 25 ساله".

 

1425502

 

مورینیو در ادامه صحبتهایش گفت:" آنچه اهمیت دارد استعداد او و مسئولیتی است که از این به بعد روی شانه‌هایش خواهد بود".

 

سرمربی نام آشنای پرتغالی در ادامه گفت:" سرمایه‌گذاری هنگفت اتلتیکو روی او باعث شده از فلیکس این انتظار وجود داشته باشد که تیمش را به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان برساند".

 

دیدگاه‌ها