کد خبر : 1629698 | 22 مرداد 1398 ساعت 10:00 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت انتقال پوگبا به رئال در گروی نیمار

سان می‌گوید رئال مادرید اگر موفق شود نیمار را به برنابئو منتقل کند از تلاش خود برای جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد دست برخواهد داشت.

سرنوشت انتقال پوگبا به رئال در گروی نیمار

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان می‌گوید با وجود رقیب قدرتمندی مثل بارسلونا که از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی انتقال نیمار به نوکمپ را هدف گرفته اما رئال مادرید بعد از چند هفته مذاکره با مدیران پاری سن ژرمن معتقد است می‌تواند ستاره بزرگ برزیلی را به برنابئو منتقل کند و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، رئالی‌ها از تلاش تابستانه خود برای جذب پل پوگبا، ستاره ناراضی منچستریونایتد دست برخواهند داشت.

 

1426053

 

سان مدعی شد رئال مادرید به نیمار قول داده که در صورت انتقال به برنابئو به او دستمزدی معادل 700هزار پوند در هفته پرداخت خواهد کرد. زین‌الدین زیدان هم به مدیران رئال اعلام کرده که برای توافق با PSG می‌توانند ایسکو، مارسلو و رافائل واران، ستاره‌های فعلی این تیم را در ازای دریافت نیمار به پاری سن ژرمن پیشنهاد دهند.

 

1426052

 

اما از سوی دیگر پوگبا امسال تابستان به صراحت اعلام کرد که خواهان ترک یونایتد است و همه می‌دانستند مقصد مد نظر او جای جز رئال مادرید نیست ولی با توجه به اینکه رئال در آن زمان به تازگی 150 میلیون پوند برای ادن هازارد پرداخته بود، رئالی‌ها برای جذب پوگبا تعلل کردند. حالا هم که تنها چند روز به شروع فصل جدید لالیگا باقی مانده مشخص است که مدیران و کادر فنی رئال در ادامه جاه‌طلبی‌هایشان به دنبال جذب نیمار هستند.

 

سان می‌گوید پوگبا می‌داند که در صورت عملی شدن انتقال نیمار به رئال، او این فصل را هم باید در یونایتد سپری کند و به همین دلیل است که در روزهای اخیر در قبال شیاطین سرخ موضع‌ نرم‌تری نشان داده است.

 

دیدگاه‌ها