کد خبر : 1629700 | 22 مرداد 1398 ساعت 09:59 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه آماده بازی هستم؛

رادو: هدف پرسپولیس؟ فقط قهرمانی!

رادوشوویچ می گوید تمام تلاشش را می کند تا در بازی نخست دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد.

رادو: هدف پرسپولیس؟ فقط قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشوویچ این فصل هم به عنوان گلر دوم در تیم پرسپولیس حضور خواهد داشت. او که باتوجه به محرومیت بیرانوند در بازی نخست، گلر فیکس پرسپولیس خواهد بود، در گفتگو با خبرنگار ما به سوالات مختلف پاسخ داد.

 

* رادو، وضعیت تمرینات به چه شکلی دنبال می شود؟

 

تمرینات اخیر بسیار خوب هستند و ما به سختی کار می کنیم و همچنین بازی های دوستانه را انجام می دهیم. در برنامه آماده سازی، نتایج به هیچ وجه مهم نیستند و تنها چیز مهم این است که ما برای آغاز رقابت های لیگ و دیدار با پارس جنوبی جم آماده شویم.

 

* در بازی دوستانه اخیر 2-0 به فولاد باختید؛ چرا این نتیجه رقم خورد؟

 

من به نتیجه در بازی های دوستانه فکر نمی کنم. در بازی با فولاد لحظات خوب و البته لحظات تلخی رقم خوردند اما نتیجه مهم نبود. فولاد تیم بسیار خوبی است و فکر می کنم آن ها نسبت به ما شاداب تر بودند. اما ما در حال آماده سازی برای لیگ هستیم و نه بازی های دوستانه! پرسپولیس زیر نظر گابریل کالدرون به سطح خوبی رسیده و من می دانم او کارش را به خوبی انجام خواهد داد.

 

* در بازی اول هم که خودت باید بازی کنی.

 

من همیشه آماده هستم و می دانم که باید در بازی اول به میدان بروم. این سومین فصل حضورم در پرسپولیس است و همانطور که می دانید من برای فوتبال زنده هستم و زندگی می کنم؛ الان هم نمی توانم برای شروع بازی ها صبر کنم و هیجان زده هستم.

 

* فکر می کنی بتوانی در ادامه هم فیکس بمانی؟

 

من برای هر زمان که باشگاه نیاز داشته باشد آماده هستم، قبلا هم گفتم و بازهم تکرار می کنم که پرسپولیس مهم ترین چیز است. فکر می کنم من و بیرانوند بهترین نمایشمان را در لیگ نشان می دهیم و برای هواداران پرسپولیس هم هیچ نگرانی ای بابت پست دروازه بانی وجود ندارد. برای من مهم نیست که بازی کنم یا نه؛ فقط برد مهم است و کسب دوباره قهرمانی.

 

* نظرت درباره سیدی مربی دروازه بان ها چیست؟

 

سیدی بهترین مربی دروازه بان ها در ایران است، در طول دوران آماده سازی ما سطح بالایی را در تمرینات تجربه کردیم و من به همراه بیرانوند و دو دروازه بان جوان سختی زیادی را متحمل شدیم، من واقعا از کار کردن با سیدی لذت می برم.

 

* قرعه کشی لیگ هم برگزار شد؛ به نظرت قرعه شما چطور است؟

 

برنامه مسابقات برای ما بسیار سخت است. همانطور که می دانید چند بازی بسیار سنگین را در ابتدای فصل خواهیم داشت اما ما نیاز داریم تا بازی به بازی پیش برویم و تا حد ممکن در تمام بازی ها برنده شویم. البته حریفان هم اصلا دوست ندارند با ما بازی کنند.

 

* فکر میکنی بتوانید از عنوان قهرمانی دفاع کنید؟

 

قطعا ما فقط به قهرمانی و برد فکر می کنیم. اگر هدف این نبود، من در پرسپولیس نمی ماندم، هر سال پرسپولیس باید فقط به قهرمانی فکر کند و امیدوارم به این مهم برسیم.

دیدگاه‌ها