کد خبر : 1629722 | 22 مرداد 1398 ساعت 11:07 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

وینکو - یحیی؛ غلبه شاگرد بر استاد در مشهد

بگوویچ؛ سکوت نیم ساعته بعد از باخت سنگین

وینکو بگوویچ پس از شکست ۳-۰ به تیم یحیی گل‌محمدی بسیار ناراحت بود و تا نیم ساعت پس از بازی با هیچ کس صحبت نکرد.

بگوویچ؛ سکوت نیم ساعته بعد از باخت سنگین

به گزارش "ورزش سه"، وینکو بگوویچ پس از سال ها به سطح اول فوتبال ایران رسیده و توانسته با تیم سیرجانی به لیگ برتر صعود کند. او در تابستان خریدهای نسبتا پرتعدادی را انجام داده و قصد دارد با تیمی کامل وارد لیگ نوزدهم شود.

 

اما شاگردان بگوویچ روز گذشته نمایش خوبی را ارائه نکردند و با نتیجه ۳-۰ به شهر خودرو باختند. نتیجه ای دور از انتظار برای سرمربی گل گهر که باعث برافروختگی وی نیز شد. در طول بازی او با دست بسیار زیاد تیمش را هدایت می‌کرد و در اغلب دقایق کنار خط حضور داشت.

 

پس از سوت پایان بازی نیز بگوویچ زمان حدود ۳۰ دقیقه ای را با ناراحتی سپری کرد و با هیچ کس صحبتی انجام نداد. برافروختگی عجیب وینکو نشان از خشم او نسبت به شکست حتی در بازی دوستانه داشت؛ خصوصا این که شکست در بازی روز گذشته برابر شاگرد سابق بگوویچ یعنی یحیی گل محمدی رقم خورد.

 

بگوویچ این روزها تیم خود را آماده حضور در لیگ برتر می کند. شکست برابر شهر خودرو اگر چه نتیجه تلخی برای سرمربی 70 ساله اهل اسپلیت بود اما بی تردید درس های ارزشمندی را در خود خواهد داشت. وظیفه امسال وینکو سنگین تر از سال های قبلی نیز هست؛ او در لیگ نوزدهم باید پرچمدار مربیان کروات نیز باشد. پرچمدار کشوری که سابقه قهرمانی های متعدد با برانکو، کرانچار و... در لیگ برتر ایران را دارد.

دیدگاه‌ها