کد خبر : 1629737 | 22 مرداد 1398 ساعت 11:22 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسیدن به رویاها اصلا آسان نیست

ژاوی: نمی توانیم جلوی الدحیل اشتباهی داشته باشیم

چهره محبوب اسپانیایی ها و سرمربی جدید السد از رویاهای رسیدن به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرده برداشت.

ژاوی: نمی توانیم جلوی الدحیل اشتباهی داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سال ها درخشش و بازیسازی در مرکز زمین ژاوی هرناندز در نخستین روزهای حضور در عرصه مربیگری شاگردانش در السد را مقابل الدحیل در دربی بزرگ آسیایی قطر هدایت کرد. مهندس اسپانیایی که در بازی رفت توانست با یک تساوی ارزشمند از خانه الدحیل خارج شود امشب در خانه به دنبال تکمیل ماموریت خود در اولین گام مربیگری است.


ژاوی هرناندز با همان خنده های همیشگی خود در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت:« ما بازی را قوی و قدرتمند آغاز می کنیم چون همه از اهمیت بالای بازی آگاه هستند و می خواهند بهترین های خود را به نمایش بگذارند. خوشحالم به خاطر عملکرد تیم در بازی رفت و تمرینات روزهای گذشته که با روحیه جنگنده و بالا در پی ارائه بهترین عملکرد هستند».


او ادامه داد:« نکات زیادی هست که باید در تمرینات روی آنها کار کنیم تا پیشرفت داشته باشیم از جمله در ساختار تدافعی. ما نباید هیچ فرصتی به بازیکنان الدحیل بدهیم چون یک لحظه غفلت می تواند تبعات زیادی برای ما داشته باشد».


مربی جوان اسپانیایی در ادامه تصریح کرد:« الدحیل تیم آسانی نیست. از یک مربی مجرب و خوب به همراه تعداد زیادی ستاره بهره می برند.بازی سختی داریم و همه واقف هستند که باید برای رسیدن به رویاهای آسیایی تلاشی دو چندان داشته باشند چون این رویاها به آسانی رقم نمی خورد.تنها با تلاش دو چندان می توان از سد الدحیل عبور کرد».


ژاوی در پایان به خوخی بوعالم اشاره و مدعی شد این بازیکن هنوز زمان نیاز دارد. سرمربی السد گفت:« این بازیکن خیلی دیر به تمرینات اضافه شد و هنوز برای رسیدن به شرایط آرمانی به زمان نیاز دارد. او یکی از بازیکنان مهم تیم است و نمی توانیم در خصوص او ریسک کنیم اما باید دید در شرایط بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و به او نیاز داریم یا نه؟».

دیدگاه‌ها