کد خبر : 1629739 | 22 مرداد 1398 ساعت 11:17 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آژاکس: حدس می‌زنم فان دی‌بیک ماندگار باشد

اریک تن‌هاگ، سرمربی آژاکس آمستردام می‌گوید با وجود شایعات حدس می‌زند ستاره این تیم، دانی فان دی‌‌بیک راهی رئال مادرید نشده و در آژاکس خواهد ماند.

سرمربی آژاکس: حدس می‌زنم فان دی‌بیک ماندگار باشد

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاگ، سرمربی آژاکس آمستردام می‌گوید با وجود ابراز تمایل رئال مادرید به جذب فان دی‌بیک، ستاره تیمش و شایعات گسترده‌ای که اخیراً درباره این انتقال در رسانه‌ها مطرح شده او حدس می‌زند این انتقال انجام نخواهد شد و فان دی‌بیک در آژاکس خواهد ماند.

 

1426105

 

فان‌ دی‌بیک،  ستاره 22ساله آژاکس چندی پیش تایید کرد که رئال مادرید برای جذب او در حال مذاکره با آژاکس است. علت تمایل رئال برای جذب این ستاره هلندی ناامیدی رئالی‌ها از انتقال پل پوگبا به مادرید عنوان شده است. اما حرفهای اخیر مربی آژاکس اریک تن‌هاگ نشان می‌دهد که بر خلاف شایعات، این انتقال به احتمال زیاد انجام نخواهد شد.

 

تن‌هاگ در آستانه دیدار امروز آژاکس با پائوک یونان در بازی برگشت مرحله سوم انتخابی چمپیونزلیگ در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالات درباره فان دی‌بیک گفت:" او تمام حواسش را به بازی‌های آژاکس داده. من حدس می‌زنم فان‌ دی‌بیک امسال با ما می‌ماند و امیدوارم اینطور باشد. اگر غیر از این بود مدیر ورزشی باشگاه، مارک اورمارس حتماً من را در جریان می‌گذاشت".

 

1426106

 

در بازی رفت دو تیم آژاکس و پائوک، که در مرحله سوم مقدماتی چمپیونزلیگ در خانه باشگاه یونانی، تسالونیکی، انجام شد و با تیجه تساوی 2-2 به پایان رسید فان‌ دی‌بیک برای آژاکس به میدان رفت و ستاره آژاکس در این بازی بود. فان‌ دی‌بیک در فصل جدید لیگ هلند هم تا اینجا دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

 

دیدگاه‌ها