کد خبر : 1629751 | 22 مرداد 1398 ساعت 12:04 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمام نقل و انتقالات ایران دست یک گروه است

منوچهری: این افراد نخواهند باید بیرون بمانید

نقل و انتقالات فوتبال ایران در این سال ها در همه رده ها و در لیگ های برتر و یک و دو در اختیار یک گروه 4-5 نفره است که فقط بازیکنان مجموعه خودشان را به تیم ها منتقل می کنند.

منوچهری: این افراد نخواهند باید بیرون بمانید

به گزارش"ورزش سه"  در حدود بیست روز دیگر زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران به پایان می رسد و هنوز احتمال جا به جایی های زیادی وجود دارد هرچند اکثر تیم ها کارهای اصلی شان را در جذب بازیکن انجام داده اند. امین منوچهری مهاجم سابق تیم های سایپا، استقلال و سپاهان یکی از بازیکنانی است که هنوز در این فصل به تیمی نپیوسته است. او که فصل گذشته را در سپیدرود و سایپا حضور داشت در رابطه با شرایط اینروزهایش گفت:« در حال حاضر که فقط که تمرین می کنم.» او افزود:« اما یک موضوعی برای من خیلی جالب است چرا که خیلی از بازیکنان تا الان 4 تیم عوض کرده اند ولی ما یک پیشنهاد هم نداشتیم. این در حالی است که سال گذشته من شرایط خوبی داشتم. در نیم فصل اول که وضعیتم خوب بود و در نیم فصل دوم برای اینکه می خواستم تهران باشم و آقای دایی لطف کردند به سایپا آمدم و می توانستم بازی هم بکنم.»


او در ادامه گفت:« ببینید موضوع اصلا آمادگی من و بازی های فصل قبل نیست؛ فوتبال ما در حال حاضر دست پنج شش نفر آدم خاص است که برای همه تیم ها در لیگ برتر و لیگ یک بازیکن می گیرند. اگر رابطه ای با این 5-6 نفر داشته باشید تیم هم دارید در غیراینصورت باید بیرون بمانید.» مهاجم سابق سایپا در ادامه گفت:« زمانی که بازیکن جوانی بودم خب شرایط فرق می کرد، هشت سال سایپا بودم و بعد هم که به استقلال رفتم و نیازی به چنین افرادی نبود. اما الان همه باید از زیر دست اینها رد شوند.»


منوچهری همچنین گفت:« فقط من نیستم، بازیکن خوب زیاد هست که الان شرایط مشابه من را دارند، امیرحسین فشنگچی در لیگ یک سال قبل کلی پاس گل داده و یکی از بهترین های لیگ یک بوده اما او هم پیشنهادی نداشته است. من با حرف های امیرحسین صادقی که دیشب در تلویزیون زد کاملا موافق هستم که گفت یک منطقه آلوده درفوتبال ایران به وجود آمده است.  اگر با این افراد رابطه نداشته باشید از دایره فوتبال بیرون می مانید.»


او افزود:«  فوتبال عشق و تمام زندگی ما است ، اما همین اتفاق ها باعث می شود که مهرداد اولادی راهش را اشتباه می رود یا هادی نوروزی فشاری را تحمل کند که منجر به فوتشان شود.»


مهاجم فصل گذشته سایپا اضافه کرد:« جالب است من یک پیشنهاد از عراق داشتم اما متاسفانه فوتبال آن جا بدتر از ایران است، مربی می خواست با من قرارداد ببندد اما کسانی از ایران به باشگاه گفته اند که بازیکن بهتر برایتان می آوریم و این موضوع حتی باعث شده که مربی و باشگاه به مشکل بخورند.»

دیدگاه‌ها