کد خبر : 1629754 | 22 مرداد 1398 ساعت 12:10 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

سفر هیأت بارسلونا به پاریس برای مذاکره درباره نیمار

روزنامه آ اس می‌گوید هیأتی از باشگاه بارسلونا امروز راهی پاریس شده تا با مدیران PSG دیدار کرده و اولین پیشنهاد رسمی بارسا برای جذب نیمار را ارائه دهد.

سفر هیأت بارسلونا به پاریس برای مذاکره درباره نیمار

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس می‌گوید امروز مدیران دو باشگاه پاری سن ژرمن و بارسلونا برای اولین بار دور یک میز نشسته و درباره انتقال نیمار با هم رو در رو گفتگو خواهند کرد. بر اساس این گزارش امروز سه‌شنبه هیأتی از طرف باشگاه بارسلونا راهی پاریس شده و قرار است با رسیدن این هیات به پایتخت فرانسه مذاکرات مستقیم دو باشگاه درباره نیمار آغاز شود.

 

1425656

 

به گزارش آ اس، خاویر بورداس یکی از مدیران ورزشی بارسلونا که بعد از استعفا ماه گذشته جوردی مستره، نایب‌رئیس ورزشی این باشگاه قدرت و نفوذ بیشتری در سلسله‌مراتب باشگاه کاتالان پیدا کرده ریاست هیات اعزامی بارسا را به عهده خواهد داشت. آندره کوری، واسطه‌ی برزیلی که دو سال پیش در جریان انتقال نیمار به پاری سن ژرمن نقشی کلیدی بازی کرد هم در این هیات حضور دارد.

 

هیات اعزامی باشگاه بارسلونا امیدوار است در پاریس بتواند مستقیما با لئوناردو، مدیر ورزشی PSG دیدار و مذاکره کند. آ اس می‌گوید از منابع خود دریافت که مذاکرات بی‌تردید امروز به نتیجه نهایی نخواهد رسید ولی این اقدام بارسلونا در وضعیت فعلی تغییری اساسی ایجاد خواهد کرد چرا که بارسا برای اولین بار پذیرفته که در این باره مذاکره رسمی انجام دهد.

 

1425452

 

به گزارش آ اس بارسلونا در این مذاکرات بر ایده خود مبنی بر معاوضه بازیکن با PSG اصرار خواهد کرد. PSG هم از سوی دیگر بر موضع خود یعنی فروش نقدی نیمار پافشاری می‌کند اما در عین حال حاضر است در کنار دریافت مبالغ قابل توجه، چند بازیکن هم از بارسا دریافت کند. بارسلونا پیش از این نیز کوتینیو را به PSG پیشنهاد کرده ولی با پیشنهاد متقابل پاریسی‌ها برای واگذاری کوتینیو بعلاوه سمدو مخالفت کرده است.  

 

دیدگاه‌ها