کد خبر : 1629759 | 22 مرداد 1398 ساعت 12:30 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

پل اینس:

پوگبا همچنان دلش با منچستریونایتد نیست

ستاره سابق منچستریونایتد و اسطوره فوتبال انگلیس می‌گوید پل پوگبا همچنان دلش با شیاطین سرخ نیست و همیشه نیم‌نگاهی به در خروجی باشگاه دارد.

پوگبا همچنان دلش با منچستریونایتد نیست

به گزارش "ورزش سه"، پل اینس، هافبک سابق منچستریونایتد و اسطوره فوتبال انگلیس می‌گوید با وجود ادعاهای اخیر پل پوگبا و باشگاه منچستریونایتد، این ستاره فرانسوی همچنان دلش با شیاطین سرخ نیست و هر لحظه نیم‌نگاهی به در خروجی باشگاه داشته و امیدوار است تا پیش از پایان فصل تابستان یونایتد را ترک کند.

 

با وجود شایعات متعدد درباره خروج پوگبا از یونایتد، تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات انگلیس اتفاقی نیفتاد و پوگبا در اولین دیدار شیاطین سرخ در فصل جدید به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شد. سولسشر گفت پوگبا به او تضمین داده که به یونایتد وفادار خواهد بود و پوگبا اعلام کرد از حضور در این تیم راضی و خوشحال است.

 

1426131

 

اما پل اینس می‌گوید این حرفها را باور نمی‌کند. اینس در این باره گفت:" قبل از اولین بازی یونایتد من نگران شرایط پوگبا بودم و نمی‌دانستم هواداران نسبت به او چه واکنشی نشان می‌دهند. کارهایی که او در تابستان کرد و گفت می‌خواهد باشگاه را ترک کند باعث شده بود خیلی کنجکاو باشم که ببینم هواداران نسبت به پوگبا چه واکنشی نشان می‌دهند. او واقعا مدیون هواداران است چون در این بازی از او خیلی خوب استقبال کردند".

 

اینس در ادامه گفت:" واقعا باید به  هواداران یونایتد تبریک گفت چون با کارهایی که او کرده بود بخشیدنش کار واقعا سختی بود. ولی هواداران فهمیدند اگر به پوگبا واکنش نشان  بدهند جو منفی کل تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد".

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت:" مشخص است که پوگبا دلش کاملا با یونایتد نیست و این را از نحوه بازی‌اش مقابل چلسی می‌توان تشخیص داد. او بعد از بازی حرفهای خوبی می‌زند ولی به نظرم علتش این است که همچنان نیم‌نگاهی به خروج از باشگاه دارد".

 

دیدگاه‌ها