کد خبر : 1629766 | 22 مرداد 1398 ساعت 12:57 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

مطمئنا چند بازیکن آینده دار معرفی می‌کنیم

حلالی: عرب اولتیماتومی به ما نداده است

سرمربی تیم امید پرسپولیس نسبت به شایعه اولتیماتوم باشگاه به سرمربیان تیم‌های پایه واکنش نشان داد.

حلالی: عرب اولتیماتومی به ما نداده است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته شایعاتی مبنی بر اولتیماتوم ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به سرمربیان تیم‌های پایه در خصوص نتایج این تیم انتشار یافت که با واکنش اسماعیل حلالی، سرمربی تیم امید پرسپولیس همراه شد.


حلالی در اینباره می‌گوید: ما از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم ولی بازیکنان در حال پیشرفت هستند و آینده خوبی در آنها می‌بینم. اینکه می‌گویند اخطار داده‌اند به ما و اولتیماتوم داده‌اند صحت ندارد و چنین صحبتی با ما نشده است.


وی درباره جلسه با مدیرعامل باشگاه نیز گفت: ما روز سه‌شنبه هفته قبل دیداری با آقای عرب داشتیم که تمام مربیان پایه در آن حضور داشتند و در مورد معوقات مالی صحبت شد و اصلاً صحبت نتایج مطرح نشد. ما 11 ماه است که یک هزار تومانی هم از باشگاه نگرفته‌ایم.


سرمربی تیم امید پرسپولیس در ادامه گفت: مشکل تیم ما این است که بازیکنان مان را از طریق تست گیری جذب کردیم و این را به باشگاه اعلام کردم. اگر قرار است هزینه شود و بازیکن جذب شود باید با نظر خودم باشد ولی اینطور شد که بازیکن را از طریق تست جمع کردیم. بازیکن در تست و تمرین خوب بازی می‌کند، در بازی دوستانه عالی است ولی در بازی رسمی کیفیتش افت می‌کند. مشخص است این بازیکن استعداد دارد و باید راهنمایی شود.


حلالی در پایان گفت: نباید در فوتبال پایه دنبال نتیجه‌گیری بود. من می‌توانم مثل بقیه به بازیکنم بگویم خودت را 10 دقیقه زمین بیانداز تا بازی را ببرم ولی بازیکنم چیزی یاد نمی‌گیرد و مجبور می‌شود بعد از چند سال فوتبال را کنار بگذارد. از همین تیم من چند بازیکن آینده‌دار بیرون می‌آید و باید به آنها یاد داد و صبر کرد.

دیدگاه‌ها