کد خبر : 1629780 | 22 مرداد 1398 ساعت 13:33 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان می خواهد جزو بالانشینان جدول باشد

امامعلی: با تمام مدعیان قهرمانی بازی کردیم

پیکان یکی از تیم هایی است که با توجه به مشخص بودن وضعیت کادرفنی اش برنامه آماده سازی را برای لیگ نوزدهم در زمان مناسب آغاز و بازی های تدارکاتی خوبی با تیم های مدعی برگزار کرد.

امامعلی: با تمام مدعیان قهرمانی بازی کردیم

به گزارش"ورزش سه" پیکان روزگذشته در یک بازی تدارکاتی تیم استقلال را با نتیجه دوبر صفر شکست داد و یکی از گل های این تیم را فراز امامعلی مهاجم و وینگر چپ این تیم به ثمر رساند. مهاجم تیم پیکان درباره این بازی گفت:« بازی خیلی خوبی بود. تیم ها در بازی های تدارکاتی به دنبال محک زدن خودشان هستند و ما هم در آخرین بازی توانستیم شرایط تیمی مان را دقیق تر ببینیم.»


او درباره بازی با استقلال هم گفت:« استقلال مثل پرسپولیس همیشه تیم خوب و قابل احترامی است. ما امسال با تیم هایی بازی کرده ایم که همه جزو مدعیان قهرمانی بوده اند و امسال هم مدعی هستند.ما در پیش فصل با پرسپولیس، استقلال، سپاهان و پدیده بازی کردیم.  با این حال همانطور که گفتم ما به دنبال اجرای برنامه های تاکتیکی خودمان بودیم.»


امامعلی با اشاره به گلی که برابر استقلال به ثمر رساند گفت:« سعید واسعی برای من یک پاس توی در انداخت و من با دروازه بان استقلال تک به تک شده و دروازه این تیم را باز کردم.» او که در این بازی مثل بازی های تدارکاتی قبلی در پست وینگر چپ بازی کرد درباره بخش تهاجمی پیکان گفت:« ما با سیستم 1-3-2-4 بازی می کنیم و بازیکنان خوبی مثل سعید واسعی، شهریار مقانلو، ابراهیم صالحی ، جلال الدین علی محمدی را داریم. موضوعی که درباره پیکان هست اینکه تیم ما امسال نسبت به سال های قبل هم یکدل تر و هم یکدست تر است. ضمن اینکه نسبت به دو دوره گذشته از نظر قرعه وضعیت خیلی بهتری داریم.»


مهاجم تیم پیکان در ادامه افزود:« من امسال خیلی انگیزه دارم و امیدوارم به آن چیزهایی که مدنظرم هست برسم.»

دیدگاه‌ها