کد خبر : 1629787 | 22 مرداد 1398 ساعت 13:51 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام دستمزد اریکسن را دو برابر می‌کند

تاتنهام برای اطمینان از ماندگار شدن کریستین اریکسن در این تیم قصد دارد به او قرارداد جدیدی با دستمزد 200هزار پوند در هفته پیشنهاد دهد.

تاتنهام دستمزد اریکسن را دو برابر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام قصد دارد برای اطمینان از آینده بلندمدت کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی خود و جلوگیری از انتقال او به باشگاه‌های ثروتمند اروپایی با دو برابر کردن تقریبی دستمزد او به این ستاره دانمارکی قرارداد جدیدی پیشنهاد دهد که مبلغ دستمزد او در آن 200هزار پوند در هفته خواهد بود.

 

1426175

 

اما در تاتنهام این نگرانی وجود دارد که حتی این میزان دستمزد نیز برای راضی کردن اریکسن به ماندگار شدن در این تیم کافی نباشد. چرا که اریکسن اخیرا اعلام کرده بود مسائل مالی تنها عامل تاثیرگذار در تصمیم‌گیری او درباره‌ آینده‌اش نخواهد بود.

 

تاتنهام بی‌صبرانه به دنبال کسب اطمینان از ماندگار شدن اریکسن در این تیم و تمدید قرارداد او است و به همین دلیل حاضر شده دستمزد فعلی او که 80هزار پوند است را به بیش از دو برابر یعنی 200هزار پوند در هفته افزایش دهد.

 

تا این لحظه اریکسن به باشگاه تضمینی نداده که قرارداد جدیدی با تاتنهام امضا می‌کند و پیش از این به صراحت از قصد خود برای بازی کردن در یکی از قدرتهای بزرگ اروپا خبر داده است. در طول تابستان از رئال مادرید و یوونتوس به عنوان دو باشگاه بزرگی که خواهان به خدمت گرفتن اریکسن در فصل جدید هستند نام برده شده است.

 

دیدگاه‌ها