کد خبر : 1629794 | 22 مرداد 1398 ساعت 14:30 | 85.5K بازدید | 0 دیدگاه

جزئیات اولین پیشنهاد رسمی بارسا برای نیمار

بارسلونا امروز اولین مذاکره جدی خود با پی اس جی برای جذب نیمار را شروع خواهد کرد.

جزئیات اولین پیشنهاد رسمی بارسا برای نیمار

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، قضیه نیمار به پایان خود نزدیک و نزدیک تر می شود. ستاره برزیلی دیگر تحت هیچ شرایطی قصد بازی در پی اس جی را ندارد و از سوی دیگر تاب تحمل باشگاه پاریسی و هوادارانش نیز به سر آمده و مشتاقند تا نیمار هر چه زودتر راهی تیمی دیگر شود.

 

 

1426192

 

 

هرچند تمایل پی اس جی بیشتر انتقال نیمار به رئال است ولی در حال حاضر بارسلونا دست بالاتر را دارد چرا که نیمار خود بیش از همه دوست دارد به بارسا برگردد. امروز صبح هیئتی سه نفره از بارسا(آبیدال، خاویر بورداس و آندره کاری) راهی پاریس شدند و تا ساعاتی دیگر با لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی نشستی خواهند داشت. این اولین جلسه مذاکره بین سران دو باشگاه است. جلسه ای که قطعا خروجی آن توافق نهایی نیست ولی دو طرف با مواضع یکدیگر آشنا خواهند شد.

طبق ادعای لوپاریزین، اولین پیشنهاد رسمی بارسا برای نیمار 60 میلیون یورو بعلاوه کوتینیو است که این رقم با بندهای متغیر به 80 میلیون یورو نیز افزایش خواهد یافت. پیشنهادی که گفته می شود مورد قبول پی اس جی قرار نخواهد گرفت. آنها برای انتقال نیمار 120 میلیون یورو بعلاوه کوتینیو را خواستار شده اند.

از سوی دیگر سران رئال مادرید هم در انتظار نشسته اند تا اگر مذاکرات بارسا و پی اس جی با شکست مواجه شود، برای جذب نیمار اقدام کنند. رئال پیش از هرگونه اقدامی برای نیمار قصد دارد تکلیف گرت بیل، خامس و ماریانو دیاز را روشن کند. خود نیمار هم اگر انتقالش به بارسا منتفی شود، به صورت جدی پیشنهاد رئال را بررسی خواهد کرد. آنچه مسلم است اینکه، در حال حاضر بارسا شانس بسیار بیشتری برای جذب نیمار دارد.

 

 

1425656

دیدگاه‌ها