کد خبر : 1629799 | 22 مرداد 1398 ساعت 14:43 | 62.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ای که می توانست درخشان‌تر تمام کند

میلاد، قربانی بدترین تکل لیگ برتر

مهاجم محبوب سابق آبی ها در سن 34 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به زودی وارد دنیای مربی گری خواهد شد.

میلاد، قربانی بدترین تکل لیگ برتر

به گزارش"ورزش سه"، میلاد میداوودی ستاره روزهای نه چندان دور فوتبال ایران، امروز با انتشار متنی احساسی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او که با استقلال اهواز زیر نظر عیسی چمن آور خود را در فوتبال جنوب معرفی کرد در تیم بزرگسالان استقلال اهواز درخشید و مرد اول سکوهای این تیم پرطرفدار جنوبی شد، تیمی که بر خلاف امروزش، در اوج بود و محبوب!

 

میلاد برای خدمت سربازی به پاس رفت و همراه با این تیم به عنوان نایب قهرمانی در فصل 84-85 رسید و سپس به استقلال اهواز بازگشت، سالی که قهرمانی با یک تصمیم اشتباه داوری از دست آبی های اهواز پرید و شاید همان تصمیم باعث افول این تیم شد و اگر قهرمانی به استقلال اهواز می رسید اکنون این تیم وضع دیگری داشت.

 

گل او به پرسپولیس در دقیقه 92 که سه امتیاز شیرین را به استقلال اهواز داد به همراه شادی فوق العاده وی دلیلی بود تا ایرانی‌ها بفهمند او استقلالی است و یک روز او را در تیم آبی پوش پایتخت ببینند. حضور در الاهلی امارت در دو مقطع، 8 گل برای این تیم و قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی امارات اندوخته میداوودی از شیخ های مولتی میلیاردر بود!

 

1426197


او که در فوتبال ایران محبوب و محبوب تر می شد، راه محبوبیت در امارات را هم یاد گرفته بود، گل او برابر الوصل که با یک فریب بدنی و ضربه دقیق به ثمر رسید آنقدر گزارشگر اماراتی را به وجد آورد که " یا میلاد یا صداره یا میداوودی" از زبانش نمی افتاد و مدام او را صدا می زد.

 

میلاد پس از الاهلی، به استقلال اهواز بازگشت و خیلی زود به تقاضای پرویز مظلومی راهی استقلال تهران شد، روزی که روزنامه استقلال برایش نوشت:  خوش آمدی کریستیانو میداوودی!


میداوودی که در کنار فرهاد مجیدی و مجتبی جباری، محبوبیت را روی سکوهای تیم آبی پوش پایتخت معنا می کرد، روز به روز محبوب تر می شد و حتی شعار اختصاصی برای او ساخته شد تا میلاد را دیگر با نام "واویلا واویلا" در استادیوم ها صدا بزنند، شعاری که انگار برای نام " میلاد میداوودی" ساخته شده بود.ستاره سابق استقلالی ها 38 بازی انجام داد و 15 گل به ثمر رساند.

 

میلاد در تیم ملی بزرگسالان ایران نیز 30 بار به میدان رفته، 6 گل زده، 6 گل پاس داده و علاوه بر گل هایی که به قطر، اندونزی، فلسطین، کویت و عمان زد، موقعیتی که در دقیقه 90+4 برابر برزیل پس از ورودش از دست داد در خاطر فوتبالدوستان باقی مانده است.

 

1426199

 

وی بعد از تکل سعید سالارزاده در بازی با ملوان دیگر آن میلاد سابق نشد، او پس از آن با حضور چند پین در پای خود به فوتبالش ادامه داد، اما دیگر آن درخشش را نداشت. حضور در استقلال خوزستان، سیاه جامگان و سایپا در ادامه برای میداوودی در زندگی فوتبالی اش به جذابیت دوران استقلالش نبود تا اینکه وی تصمیم گرفت یک لیگ پایین تر بیاید و به تیم شهرش برود. میداوودی که در شهرش نیز قلب ها را تسخیر کرده بود موفق شد تا به لیگ برتر صعود کند و فصل قبل نیز با زردهای زاگرس در لیگ حضور داشت.

 

میداوودی در متن احساسی خود از حضورش در دنیای مربی گری می گوید و اینکه شاید یک روز روی نیمکت استقلال بنشیند، قطعا این رویا برای وی زود است و او باید شروع کند، جلو برود و پیشرفت کند و البته می داند محبوبیتش در پیشرفت او بدون تاثیر نیست. دیدار به زودی روی نیمکت آقای میداوودی!

دیدگاه‌ها