کد خبر : 1629810 | 22 مرداد 1398 ساعت 15:24 | 89.1K بازدید | 0 دیدگاه

دی مارتزیو:

جلسه فتحی و پاستورلو برای فسخ قرارداد استراماچونی

جیانلوکا دی مارتزیو کارشناس مشهور حوزه نقل و انتقالات در فاصله 24 ساعت دومین گزارش خود درباره علل تصمیم به جدایی آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی را منتشر کرد.

جلسه فتحی و پاستورلو برای فسخ قرارداد استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، آنچه این بار دستمایه مطلب دی مارتزیو شده، عدم جذب سیریل تیریو، مهاجم 36 ساله فیورنتینا است. بازیکنی که به نوشته دی مارتزیو توافق اولیه با او صورت گرفته بوده اما استقلال از جذب وی منصرف شده است. دی مارتزیو در این گزارش به سبک مطلب روز گذشته، دوباره با اشاره به اسامی بازیکنانی مثل میلیچ، درامه و پوچیارلی سعی کرده پروژه نقل و انتقالات استقلال را سست و ناتوان نشان بدهد.

 

این چهره مشهور فوتبال ایتالیا که از ابتدای منتشر شدن اخباری درباره حضور استراماچونی در ایران، خبرهای مربوط به وی را پوشش می داد، حالا رویکرد خود را در جدایی این مربی قرار داده است. در گزارش او به دیدار فدریکو پاستورلو، ایجنت استراماچونی و امیرحسین فتحی اشاره شده و اینکه او به دنبال فسخ قرارداد موکلش با باشگاه استقلال است.

 


در حال حاضر چند سایت ایتالیایی نیز به پوشش این خبر پرداخته و سایت معتبر فوتبال ایتالیا هم اعلام کرده که استراماچونی در مسیر جدایی از استقلال است. البته نکته جالب، تکرار اسامی بازیکنانی است که جذب استقلال نشده اند. در حالی که در مورد درامه، قوانین داخلی ایران و در مورد پوچیارلی، بهای 800 هزار دلاری رضایتنامه او مانع از عقد قرارداد شده و میلیچ هم برای پیوستن به استقلال فردا به تهران می آید.

 

سیریل تیریو 36 ساله که توسط وینچنزو مونتلا از ترکیب فیورنتینا کنار گذاشته شده، به نوشته دی مارتزیو با استقلال به توافق رسیده بوده اما باشگاه ایرانی بعدا تغییر عقیده داده و این مسئله به مدیر برنامه های او، موجی بیات، اعلام شده است.

 

تا دقایقی دیگر، متن کامل گزارش دی مارتزیو را در ورزش سه بخوانید.

دیدگاه‌ها