کد خبر : 1629824 | 22 مرداد 1398 ساعت 16:02 | 84.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه های انگلیسی

پوگبا آماده جدایی از منچستریونایتد (عکس)

با وجود اتمام مهلت خرید بازیکن در لیگ انگلیس و عدم جذب بازیکن جانشین برای پوگبا، همچنان احتمال جدایی این ستاره فرانسوی از منچستریونایتد وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه هفته گذشته مهلت خرید بازیکن در انگلیس به اتمام رسید و منچستری ها بازیکنی به جای پوگبا جذب نکردند. به این ترتیب احتمال جدایی او و پیوستنش به رئال بسیار اندک شد اما امروز دو نشریه معتبر انگلیسی تیتر یک خود را به این قضیه اختصاص داده اند و همچنان احتمال جدایی پوگبا را ممکن می دانند.

پوگبا در دو ماه اخیر تلاش زیادی برای جدایی از یونایتد داشت و یک بار نیز علنا از تمایلش برای تجربه یک چالش جدید خبر داد ولی در نهایت منچستر حاضر نشد از رقم 180 میلیون یورو پایین بیاید و رئال نیز نسبت به جذب پوگبا صرفنظر کرد.

در حالی که به نظر می رسید این قضیه مختومه شده، امروز دیلی میرر و دیلی استار ادعا کردند که پوگبا آماده جدایی است و ممکن است تا کمتر از 20 روز دیگر که نقل و انتقالات تمام می شود، به رئال ملحق شود.

پوگبا در مصاحبه پس از بازی با چلسی نیز حاضر نشده بود ماندنی شدنش در یونایتد را تضمین بدهد. طبق همین گزارش، یونایتد حالا حاضر است برای انتقال پوگبا به 160 میلیون یورو هم رضایت دهد که 20 میلیون یورو کمتر از درخواست قبلی است.

رئال که احتمالا جنگ برای تصاحب نیمار را به بارسا خواهد باخت، نیاز مبرم به جذب پوگبا دارد. پس از یک پیش فصل ضعیف و با توجه به اینکه ادن هازارد تنها خرید قابل ذکر رئال تا به اینجا بوده، فلورنتینو پرز برای کسب رضایت زیدان و هواداران ناراضی اش، باید یک خرید بزرگ تا پایان نقل و انتقالات انجام دهد.

رئال تا به اینجا نسبت به بارسا و اتلتیکو عقب است و این دو باشگاه هم در جذب بازیکن و هم در کسب بازی های قابل قبول در پیش فصل، راضی کننده تر از کهکشانی ها عمل کرده اند.

 

1426225

 

دیدگاه‌ها