کد خبر : 1629826 | 22 مرداد 1398 ساعت 16:03 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم نوجوانان؛ مقدماتی آسیا برای عبور از بحران

تمرینات تیم نوجوانان فوتبال ایران با هدف آماده‌سازی برای مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا از دیروز آغاز و امروز پیگیری شد.

به گزارش" ورزش سه" تیم نوجوانان فوتبال ایران دور جدید تمریناتش را زیر نظر حسین عبدی سرمربی این تیم آغاز کرد.

عبدی یک کنفرانس خبری نیز درباره نتایج تیم نوجوانان در بازی های اخیر داشت. تیم نوجوانان در ماه های اخیر نتایج خوبی در تورنمنت های مختلف نگرفته است هرچند عبدی توضیحاتی در این رابطه داد.

او گفت:" در اردوی چین در دو هفته تلاش کردیم شناخت‌مان را از بازیکنان بیش‌تر کنیم. به همین منظور دو تیم شدیم. یک تیم به چین رفتیم و تیم دیگری به "کافا" رفت. فواید این کار این بود که ما توانستیم حدود ۴۰ نفر را در بازی‌های بین‌المللی بسنجیم و به آن‌ها تجربه بازی‌های بین‌المللی بدهیم. این بزرگ‌ترین دستاورد بود." با این وجود هنوز انتقادها نسبت به نتایج این تیم وجود دارد.


تیم نوجوانان ایران که در سال های اخیر تجربه قهرمانی در آسیا و حضور در جام جهانی را دارد در بازی های اخیرش در تورنمنت های مختلف و بازی های تدارکاتی برابر تیم هایی چون کره شمالی، مالزی ، افغانستان و تاجیکستان تن به شکست داد. هرچند عبدی معتقد است که توانسته اکنون با ساختن دو تیم از نظر جذب و پرورش استعدادها عملکرد خوبی داشته باشد.


با این وجود عبدی برای دور جدید اردوهای تیم نوجوانان فوتبال ایران 33 بازیکن دعوت کرده است تا تیم را برای مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا آماده کند.  از این جمع ده بازیکن تا قبل از آغاز مسابقات خط خواهند خورد و تیم با لیستی متشکل از 23 بازیکن در بازی ها حضور پیدا خواهد کرد.

 

1426226

 

1426227

 

1426228

دیدگاه‌ها