کد خبر : 1629839 | 22 مرداد 1398 ساعت 17:10 | 71.6K بازدید | 0 دیدگاه

گئورگی هاجی:

نیمار_ هازارد؛ تضمین قهرمانی چمپیونزلیگ

ستاره سابق رومانیایی زوج نیمار و هازارد در رئال را برای قهرمانی چمپیونزلیگ تضمین شده می داند.

نیمار_ هازارد؛ تضمین قهرمانی چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، نیمار تبدیل به سوژه داغ این روزهای بازار نقل و انتقالات شده است. او که دیگر قطعا در پی اس جی بازی نخواهد کرد، تمایل دارد به بارسلونا برگردد در حالی که رئال را هم علاقه مند به خود می بیند.

امروز صبح هیئتی از سوی بارسا برای مذاکره با پی اس جی راهی پاریس شده تا اولین مذاکره رودررو بین طرفین صورت بگیرد. اگر همه چیز خوب پیش برود، در نهایت نیمار به بارسا باز می گردد در غیر این صورت شانس رئال برای جذب او افزایش خواهد یافت.

 

 

1426238

 

 

گئورگی هاجی اسطوره فوتبال رومانی که سابقه بازی برای هر دو تیم رئال و بارسا را دارد، در مورد احتمال پیوستن نیمار به رئال گفت:« اگر نیمار به رئال برود، این تیم غیرقابل مهار خواهد شد و راحت تر می توانند بر حریفان خود غلبه کنند.

زوج نیمار و هازارد می تواند تضمین کننده قهرمانی رئال در اروپا نیز باشد. البته باید دید زیدان از این دو چگونه در ترکیب استفاده خواهد کرد اما این بهترین چالشی است که می تواند برای یک مربی رخ دهد. او فقط کافی است نیمار و هازارد را با انگیزه به زمین بفرستد. نیمار یک بازیکن فوق العاده خوب است و هرچند برخی مواقع دچار افت می شود ولی این مساله مهمی نیست. او به هر تیمی برود، سطح آن تیم را بالاتر خواهد برد.»

 

دیدگاه‌ها