کد خبر : 1629848 | 22 مرداد 1398 ساعت 17:56 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ورزشی بایرن:

پریشیچ خیلی زود خودش را با بایرن وفق می دهد

حسن صالح‌حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن، جذب ایوان پریشیچ را اتفاقی مثبت ارزیابی کرد.

پریشیچ خیلی زود خودش را با بایرن وفق می دهد

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش  ایوان پریشیچ، ستاره کروات اینتر میلان با امضای قراردادی رسمی به مدت یک سال به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ پیوست.

پریشیچ با پیوستن به بایرن مونیخ به لیگی برمی‌گردد که پیش از این با تیم‌های ولفسبورگ و بوروسیا دورتموند در آن بازی کرده است.

پریشیچ 30ساله از سال 2015 به باشگاه اینتر میلان ملحق شده و چهار فصل با پیراهن اینتر بازی کرده بود. اوفصل آینده در آلیانز آرنا برای راه‌یابی به ترکیب فیکس بایرن مونیخ با سرژ گنابری و کینگزلی کومان رقابت خواهد کرد.

 

 

1426180

 

 

پریشیچ پس از امضای قرارداد با بایرن مونیخ به سایت رسمی این باشگاه گفت:« بسیار خوشحالم که دوباره به آلمان برمی‌گردم. بایرن مونیخ یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا است. ما می‌خواهیم هجومی بازی کنیم، نه فقط در بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان بلکه در لیگ قهرمانان.»

 

حسن صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ نیز درباره پیوستن پریشیچ به این تیم گفت:« ایوان با تجربه فوق‌العاده‌ای که از بازی در سطحی بین‌المللی دارد، از ابتدای فصل به ما کمک خواهد کرد. او بازیکنی تکنیکی و در حملات انعطاف‌پذیر است. من مطمئنم که ایوان خیلی زود خودش را با تیم ما وفق می‌دهد، چون بوندس‌لیگا و سرمربی ما نیکو کواچ را به خوبی می‌شناسد.»

دیدگاه‌ها