کد خبر : 1629866 | 22 مرداد 1398 ساعت 19:32 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: همه کار برای شکست لیورپول می کنیم

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی، در مورد اهمیت دیدار سوپرکاپ با لیورپول صحبت کرد.

لمپارد: همه کار برای شکست لیورپول می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اولین تجربه رسمی فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی با شکست سنگین با 4 گل مقابل منچستریونایتد همراه بود و حالا تیم او فردا شب باید در سوپرکاپ به مصاف لیورپول برود. فرانک لمپارد ابراز امیدواری کرد بازیکنانش از اهمیت این دیدار آگاه بوده و تمام تلاش خود را برای شکست لیورپول انجام دهند.

 

شکست برابر یونایتد: "شکست برای سرمربی و بازیکنان درس های زیادی دارد. ما در 45 دقیقه اول بازی را خوب کنترل کردیم، درس این بازی است که اگر در برابر تیم های خوب اشتباهات دفاعی داشته باشید هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. لیورپول چالشی متفاوت نسبت به دیدار با یونایتد است اما این بدان معنا نیست که ما قصد داریم دفاعی بازی کنیم، اما ما می توانیم بعضی چیزها را تغییر دهیم."

 

1425831

 

دیدار با لیورپول: "ما باید کاملا آماده دیدار با لیورپول باشیم و سوپرکاپ جامی است که باشگاه چلسی می خواهد آن را فتح کند. من هرگز تا به حال در سوپرکاپ قهرمان نشده ام و شرایط برای بسیاری از بازیکنان چلسی نیز اینگونه است، بنابراین ما همه کار برای شکست لیورپول انجام خواهیم داد.

 

پیروزی مقابل تیم با کیفیتی مثل لیورپول دشوار است زیرا آنها حریف سرسختی هستند. ممکن است شما در فینال ها مغلوب شوید اما نباید دلیل شکست شما عدم آمادگی کامل برای چنین دیدارهایی یا کمبود میل به پیروزی و موفقیت در این بازی بزرگ باشد. این یکی از اولین رقابت های مهمی است که من هدایت چلسی را در آن بر عهده دارم. همه بازیکنان چلسی باید از اهمیت این بازی برای این باشگاه آگاه باشند و ما باید با همه توان به میدان برویم زیرا برابر لیورپول کار دشوار خواهد بود.

 

بازی دشوار خواهد بود ، اما ما نباید بعد از بازی به این فکر کنیم که می توانستیم جه کارهایی را انجام دهیم، چه فرصت هایی را از دست دادیم، یا کاملا آماده نبودیم یا بهانه هایی از این دست برای خودمان بسازیم."

 

1426275

 

غیبت انگولو کانته برابر یونایتد: "غیبت انگولو کانته به دلیل مصدومیت بود وما فردا شرایط او را برای حضور در دیدار مقابل لیورپول ارزیابی خواهیم کرد."

 

جایگزینی ادن هازارد: "من موافقم که هازارد یکی از بهترین های فوتبال جهان بود و من هوادار او هستم. در طول زمان حضور هازارد در چلسی او یکی از باهوش ترین بازیکنان و رهبر تیم بود و شما نمی توانید به صورت جداگانه بازیکنی را جایگزین کنید، اما خبر خوب و خبر مثبت این است که ما گروهی داریم که می توانند به سمت جلو قدم بردارند. پاسخ من این است که ما به عنوان یک تیم باید راهی برای ادامه کار خود پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها