کد خبر : 1629871 | 22 مرداد 1398 ساعت 19:54 | 229.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوگوی ساده باشگاه با نام جدید

تراکتور آدیداس را از تیم ملی تحویل گرفت (عکس)

در مراسم رونمایی از پیراهن تراکتور مشخص شد این تیم با لباس‌هایی از کمپانی آدیداس در لیگ نوزدهم شرکت خواهند کرد تا از این نظر سنت شکن باشند.

تراکتور آدیداس را از تیم ملی تحویل گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا زنوزی در بدو ورود به باشگاه تراکتور طبق قولی که به هواداران داد حرف از ساخت حرفه‌ای ترین باشگاه ایران به زبان آورد. مسئله که با تغییر نام به باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی آغاز شد و حالا با حضور بازیکنان ملی پوش، سرمربی نامدار و در آخر با پیراهنی از کمپانی آدیداس ادامه پیدا کرده است. 

 

از ساعاتی پیش جشن رونمایی از پیراهن و لوگوی جدید باشگاه تراکتور در سالن پور شریفی شهر تبریز با حضور گسترده هواداران این تیم همراه با خانواده های خود برگزار شد و مسئولان باشگاه سورپرایز جالبی برای هواداران داشتند. در این جشن مشخص شد که تراکتور با پیراهنی از کمپانی آدیداس در لیگ نوزدهم شرکت می‌کند. مسئله‌ای جالب توجه که برای اولین مرتبه در لیگ ایران توسط تراکتور انجام شد و تا این تیم سنت شکن باشد. 

 

پیش از این اکثر باشگاه‌های ایرانی به علت مشکلات ارزی و یا معضلات گمرکی به استفاده از لباس ایرانی روی آورده بودند. یا برخی از دیگر از تیم‌‎ها با انتخاب لباس های درجه دوم خارجی از اروپا یا چین در مسابقات شرکت کردند که همین امر دور از حرفه‌ای گری بود. شاید در چند سال اخیر تیم ملی ایران با اصرار کی‌روش  استفاده از لباس های برند را در دستور کار قرار داده بود. مسئله ای که منجر به عقد قرارداد با کمپانی آدیداس نشد و مسئولان فدراسیون از این شرکت خرید کردند. 

 

 

حالا باشگاه تراکتور طی حرکت حساب شده در ترکیه توافقی را با مسئولان آدیداس انجام دادند و از پیراهنی با همین برند در لیگ نوزدهم استفاده خواهند کرد. نکته جالب توجه این است که طرح اختصاصی برای پیراهن باشگاه طراحی نشده و طرح آن‌ها شبیه به پیراهن تیم ملی است. هم‌چنین مشخص شد که طبق روال همیشگی پیراهن اول این تیم قرمز و پیراهن دوم آن‌ها سفید خواهد بود. 

 

هم‌چنین قبل از رونمایی از پیراهن، لوگوی جدید باشگاه تراکتور توسط صادقیان، دنیزلی و پدر محمدرضا زنوزی مشخص شد. در لوگو جدید به جای نام تراکتورسازی، تراکتور آمده و حاشیه قرمز دور آن حذف شده است. در ادامه می‌توان گفت تاریخ تاسیس باشگاه هم در پایین لوگو حذف شده تا سادگی چاشنی کار جدید آن‌ها شده باشد.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها