کد خبر : 1629873 | 22 مرداد 1398 ساعت 19:50 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

پایان حاشیه سازی؛ بازگشت کاپیتان سیدجلال (عکس)

سیدجلال حسینی آماده است تا فصل جدید را نیز با انگیزه بالا و برای رقابت دستیابی به عناوین بیشتر استارت بزند.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان پرافتخار پرسپولیس، طی هفته‌های اخیر هدف حواشی و شایعات بزرگی قرار گرفته بود؛ از قرار گرفتن در لیست مازاد تا از دست دادن بازوبند کاپیتانی و شکل دادن باند!


سیدجلال حسینی که با قهرمانی در تیم‌های سایپا، سپاهان و پرسپولیس با هفت عنوان قهرمانی در لیگ برتر، به رکوردی شاید جاودانه و دست نیافتنی رسیده، در 37 سالگی خود را برای رقابتی تازه و با اهداف بزرگ دستیابی به قهرمانی‌های بیشتر مهیا کرده است.


کاپیتان پرسپولیس که با نمایش موفق در ترکیب پرسپولیس طی سه فصل اخیر و رهبری این تیم، توانسته به اعتماد و محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم دست یابد، طی هفته‌های اخیر با حواشی و شایعات بزرگی مواجه بوده که از جمله آن می‌توان به قرار گرفتن نامش در لیست مازاد اشاره کرد. حسینی اما در آستانه فصل جدید نیز در رقابت با دیگر بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی قرار دارد. بعد از خنثی شدن این شایعه که منشا شیطنت‌های شکل گرفته از آن نیز کاملا مشخص بود، در نهایت حاشیه بعدی به بازوبند کاپیتانی و از دست دادن آن برای او شکل گرفت. سیدجلال حسینی اما در شرایطی که با توانایی رهبری بالا و کیفیت فنی مناسب به چهره تاثیرگذار این تیم تبدیل شده بود، بدون توجه به این مسائل این روزها حضوری فعال در تمرین دارد و به دنبال این است تا به قهرمانی بعدی حمله کند.

 

1426290

دیدگاه‌ها