کد خبر : 1629876 | 22 مرداد 1398 ساعت 20:09 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

آسپلیکوئتا: داور زن؟ جهان رو به پیشرفت است

سزار آسپلیکوئتا، مدافع اسپانیایی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با لیورپول حاضر شد.

آسپلیکوئتا: داور زن؟ جهان رو به پیشرفت است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب چلسی در سوپرکاپ اروپا و در استانبول به مصاف لیورپول می رود و استفانی فراپارت داور زن فرانسوی این دیدار را قضاوت خواهد کرد. کاپیتان اسپانیایی چلسی نسبت به این اتفاق خوشبین بوده و امیدوار است قضاوت خوبی از سوی فراپارت انجام گیرد.

 

شکست برابر یونایتد: "یکشنبه گذشته نتیجه بدی گرفتیم. واضح است که نیمه اول بازی را کنترل کردیم و من احساس می کنم جدا از نتیجه، بر همه جریان بازی مسلط بودیم. شانس های زیادی داشتیم اما در پایان با 4 گل باختیم. این یک شکست سنگین بود، ما باید اشتباهات خود را جبران کنیم اما در نیمه اول شرایط خیلی مثبت بود. بازی کردن در اولدترافورد آسان نیست و تنها راه  کار و تلاش مجدد است."

 

1426292

 

دیدار با لیورپول: "ما فردا با یک تیم قوی روبرو هستیم و امیدوارم در بهترین شرایط باشیم تا بتوانیم برابر لیورپول نتیجه بگیریم. این یک جام اروپایی است و معمولا همه شانس زیادی برای حضور در این مرحله ندارند. ما در 8 سال گذشته برای سومین بار در سوپرکاپ حاضر بوده ایم اما در دو فینال قبلی مغلوب شدیم و امیدوارم امسال بتوانیم شرایط را تغییر داده و برنده شویم."

 

قضاوت یک داور زن در فینال: "این بسیار مهم است اما باید این موضوع را یک اتفاق طبیعی بدانید. لازم نیست که تفاوت ببینیم و گرچه برای اولین بار این اتفاق رخ می دهد، اما من خوشحالم که می بینم که جهان در حال پیشرفت است. در جام جهانی زنان بازی هایی بسیار خوب را دیدیم و این تنها راه پیشرفت است. به نظر نمی رسد مشکلی در این رابطه وجود داشته باشد و امیدوارم نتیجه خوبی حاصل شود."

دیدگاه‌ها