کد خبر : 1629886 | 22 مرداد 1398 ساعت 20:30 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت همه جانبه سرمربی بایرن از خرید پریشیچ

نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ در مورد انتقال ایوان پریشیچ به این تیم صحبت کرد.

حمایت همه جانبه سرمربی بایرن از خرید پریشیچ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تابستان امسال و بعد از جدایی بازیکنانی چون فرانک ریبری، آرین روبن و خامس رودریگز تلاش زیادی برای خرید یک مهره هجومی کرد. در حالیکه در تمام طول تابستان صحبت از انتقال لروی سانه، وینگر آلمانی سیتی بود، این بازیکن هفته قبل در دیدار مقابل لیورپول دچار مصدومیت شدیدی شد و بایرن مونیخ در نهایت ایوان پریشیچ، وینگر باتجربه اینتر را به صورت قرضی به خدمت گرفت و حالا نیکو کوواچ از خرید جدید تیمش حمایت کرده است.

 

1426307

 

نیکو کوواچ در مورد شایعه جذب ایوان پریشیچ به جای لروی سانه گفت:  "شما نمی توانید در مورد راه حل B ، C یا X صحبت کنید و فکر می کنم همه ما باید از خود بپرسیم که آیا اتفاقاتی که اخیرً در اینجا رخ می دهد درست است یا نه، هر بازیکنی شایسته احترام است و ایوان پریشیچ جانشین کسی نیست."

 

سرمربی کروات بایرن مونیخ همچنین در مورد انتقادات از سن خرید جدید تیمش نیز گفت: "من فکر می کنم همه چیز خوب خواهد بود. استفان افنبرگ نیز در 30 سالگی به بایرن آمد و دستاوردهای زیادی برای این تیم داشت. ما باید این مسائل را فراموش کرده و ببینیم بازیکنان جدید در آینده چه کاری می توانند برای بایرن مونیخ انجام دهند."

دیدگاه‌ها