کد خبر : 1629903 | 22 مرداد 1398 ساعت 21:59 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

جیمز میلنر:

لیورپول می خواهد به فتح جام عادت کند

جیمز میلنر، مدافع- هافبک باتجربه لیورپول، پیروزی در سوپرکاپ برابر چلسی را برای تیمش مهم ارزیابی کرد.

لیورپول می خواهد به فتح جام عادت کند


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در سوپرکاپ اروپا باید به مصاف چلسی برود و جیمز میلنر معتقد است گرچه حضور در چنین دیدارهای حساسی در اوایل فصل برای بازیکنان آسان نیست، اما لیورپول تنها برای کسب پیروزی بازی می کند و قهرمانی در این جام برای آنها از ارزش زیادی برخوردار است.

 

جیمز میلنر گفت: "سوپرکاپ اروپا برای ما یک بازی مهم است و لیورپول می خواهد به فتح جام عادت کند. سوپرکاپ یک جام ارزشمند است زیرا شما با فتح یک جام مهم موفق به حضور در این دیدار شده اید و ما قرار است دوباره برای کسب قهرمانی برابر یک تیم بزرگ انگلیسی دیگر به میدان برویم.

 

1399316

 

بازی کردن در این مقطع فصل آسان نیست زیرا بازیکنان هر تیم شرایط مختلفی را از نظر میزان استراحت و حضور در رقابت های مختلف در فصل تابستان سپری کرده اند و به همین دلیل بازی در اوایل فصل همیشه دشوار است.

 

اما در این سطح مهم نیست شما چقدر زمان استراحت داشته اید و فقط باید نمایش خوبی ارائه دهید تا فرصت کسب یک جام دیگر را داشته باشید، من اطمینان دارم فضای خوبی در استانبول بر جریان بازی حاکم خواهد بود. شروع خوب برای آغاز نیم فصل مهم است و هیچ چیز بهتر از کسب یک پیروزی در بازی هایی شبیه به سوپرکاپ نیست."

دیدگاه‌ها