کد خبر : 1629912 | 22 مرداد 1398 ساعت 22:28 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: خوش اخلاق نباشم مادرم عصبانی می شود!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با چلسی حاضر شد.

کلوپ: خوش اخلاق نباشم مادرم عصبانی می شود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که فصل قبل فاتح لیگ قهرمانان شد، حالا برای دیدار سوپرکاپ اروپا به استانبول سفر کرده و کلوپ با اشاره به قهرمانی دراماتیک سال 2005 این تیم برابر میلان، مدعی شد نسبت به اهمیت این شهر برای هواداران تیمش واقف است.

 

دیدار برابر چلسی: "قهرمان شدن همیشه به بهبود شرایط کمک می کند اما فردا شب یک رقابت متفاوت است. همه چیز برای برگزاری یک فینال آماده است و ما نیز باید برای  فینال آماده باشیم.

 

1426344

 

من نمی دانم چرا همه انتظار دارند ما فردا برنده شویم، البته مشکلی نیست که مردم اطراف ما چه فکری می کنند. ما به چلسی بسیار احترام می گذاریم و اگر شما نتیجه بازی چلسی مقابل یونایتد را دیده اید جریان بازی آنگونه نبوده است. چلسی 100 درصد آماده خواهد بود و ما نیز باید همینگونه باشیم. ما به این کاری نداریم که دیگران چه می گویند و این همان کاری است که ما باید انجام دهیم.

 

ما فصل گذشته یک جام گرفتیم. این تیم برای موفقیت ساخته شده است و این همان کاری است که فردا نیز می خواهیم انجام دهیم. با کمی خوش شانسی مقابل سیتی نیز می توانستیم قهرمان شویم و حالا ما باید دوباره خود را ثابت کنیم.

 

ما سال گذشته تصمیم نگرفتیم که لیگ قهرمانان را فتح کرده و لیگ برتر را قربانی کنیم. ما فقط سعی می کنیم در بازی بعدی خود پیروز شویم و حالا دیدار بعدی ما  فردا شب بوده و به اندازه کافی دشوار است. من نابغه نیستم  اما خوشبختانه سال گذشته موفق شدیم قهرمان اروپا شویم و می خواهیم به این روند ادامه دهیم."

 

1422306

 

بازگشت به استانبول: "من از اهمیت استانبول و خاطرات ویژه این شهر هواداران لیورپول باخبرم و هیچ کس قهرمانی سال 2005 این تیم را فراموش نخواهد کرد. ما تیم متفاوتی هستیم اما استانبول همیشه جای خوبی برای فوتبال بازی کردن است.

 

اگر من درست بگویم بخش بزرگی از هواداران لیورپول در استانبول ما را همراهی می کنند و همین باعث ویژه تر شدن بازی برای ما می شود و امیدوارم عملکرد ما نیز بتواند شبی خاص را رقم بزند."

 

داور زن فینال: "سرانجام من فکر می کنم وقت آن فرا رسیده بود و من این موضوع را در آلمان تجربه کرده بودم. من واقعا خوشحالم که می توانیم بخشی از این لحظه تاریخی باشیم و این یک تصمیم هوشمندانه است. سعی می کنیم شرایط را برای داور سخت نکنیم و من بهترین رفتار خود را نشان خواهم داد  و سعی می کنم خوش اخلاق باشم وگرنه مادرم عصبانی می شود."

دیدگاه‌ها