کد خبر : 1629924 | 23 مرداد 1398 ساعت 00:17 | 59.7K بازدید | 0 دیدگاه

الاهلی ۱- الهلال صفر؛ برانکو با برد از آسیا رفت

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با وجود برتری مقابل الهلال، در صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ناکام ماندند.

الاهلی ۱- الهلال صفر؛ برانکو با برد از آسیا رفت

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم الهلال عربستان که در دیدار رفت با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل الاهلی به برتری رسیده بود، از ساعت ۲۲ امشب در استادیوم ملک سعود ریاض میزبان شاگردان برانکو ایوانکوویچ بود.

 

در حالی که انتظار می‌رفت الهلال مثل بازی رفت توپ و میدان را دراختیار داشته باشد و خیلی زود به گل برسد، اما این اتفاق به شکل متفاوتی رخ داد و الاهلی زودتر از حریف پُرستاره خود به گل رسید.

 

در دقیقه ۴۲ عبدالفتاح عسیری از پشت محوطه جریمه با پای چپ شوت زمینی زد که توپ بعد از برخورد به مدافع الهلال وارد دروازه این تیم شد و نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو به اتمام رسید.

 

1426362

 

در نیمه دوم الهلال با حمایت تماشاگران پُرتعداد خود سعی در حفظ نتیجه داشت که موفق به انجام این کار شد و توانست با وجود شکست یک بر صفر خانگی مقابل شاگردان برانکو، در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یابد و راهی مرحله یک چهارم نهاییی لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

عبدالله المعیوف، عبدالله الحافظ، علی آل البلیهی، جانگ هیون سو، یاسر الشهرانی، سلمان الفرج، سالم الدوسری(۸۶- هتان باهبری)، محمد کانو(۷۳- ناصر الدوسری)، سباستین جووینکو(۹۰- محمد الشلهوب)، آندره کاریو و بافتیمبی گومیس بازیکنانی بودند که در ترکیب تیم الهلال برابر الهلال به میدان رفتند.

 

محمد العویس، حسین عبدالغنی، عبدالفتاح عسیری(۶۸- حسین المقهوی)، عبدالله حسون، ده سوزا، دنیل الکسیچ، محمد خبرانی، علی الاسمری(۸۰- عمر السومه)، دجانینی و سلمان الموشر(۸۳- عبدالرحمن غریب) بازیکنان منتخب برانکو ایوانکوویچ بودند که در طول ۹۰ دقیقه برای الاهلی عربستان برای الهلال بازی کردند.

دیدگاه‌ها