کد خبر : 1629949 | 23 مرداد 1398 ساعت 10:39 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

عدم تمایل کوتینیو برای پیوستن به بایرن مونیخ

بعد از آنکه دیروز اخباری درباره احتمال پیوستن کوتینیو به بایرن مونیخ مطرح شد اسکای اسپورتز می‌گوید ستاره برزیلی شخصاً تمایلی به این انتقال ندارد.

عدم تمایل کوتینیو برای پیوستن به بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در رسانه‌های ورزشی اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بایرن مونیخ به دنبال جذب کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا است که تیم کاتالان تمایل چندانی به ادامه حضور او در نوکمپ ندارد. از طرف دیگر نام کوتینیو به عنوان مهره‌ای که بارسا در مذاکرات خود با PSG برای معاوضه با نیمار پیش کشیده مطرح شده است.

 

1426396

 

اما اسکای اسپورتز می‌گوید کوتینیو تمایلی به جدایی از بارسا و به خصوص پیوستن به بایرن نداشته و جدایی‌اش از بلوگرانا را برای مدیران این باشگاه سخت خواهد کرد. پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر جزیره هم تاتنهام خواهان به خدمت گرفتن کوتینیو شده بود ولی او با رد این پیشنهاد فعلا در بارسا ماندگار شده.

 

اسکای اسپورتز به نقل از منابع خود اعلام کرد که کوتینیو ترجیح می‌دهد به بایرن مونیخ ملحق نشود. بر اساس این خبر کوتینیو ترجیح می‌دهد در معامله نیمار بین بارسا و PSG به این باشگاه فرانسوی فروخته شود تا اینکه به عنوان بازیکن قرضی راهی بایرن شود.

 

بارسلونا پیش از این قیمت کوتینیو را 80 میلیون یورو اعلام کرده و گفته بود ترجیح می‌دهد کوتینیو پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی لالیگا در روز دوم سپتامبر با قرارداد دائمی نوکمپ را ترک کند.

 

دیدگاه‌ها