کد خبر : 1629977 | 23 مرداد 1398 ساعت 11:52 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین گل ده‌روسی برای بوکا در شب حذف از جام حذفی

دانیله ده‌روسی، ستاره سابق رم موفق شد در اولین بازی خود با پیراهن بوکا جونیورز گلزنی کند هر چند بوکا در این بازی شکستی غیرمنتظره را تجربه کرد.

اولین گل ده‌روسی برای بوکا در شب حذف از جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، ستاره سابق و اسطوره باشگاه رم که در تابستان جاری در میان شگفتی هواداران باشگاه ایتالیایی از رم جدا شد و به بوکا جونیورز آرژانتین پیوست در اولین دیدار خود با پیراهن بوکا موفق به گلزنی شده و اولین گل خود برای تیم آرژانتینی را به ثمر رساند.

 

1426445

 

در دیدار بوکا جونیورز و آلماگرو در جام حذفی آرژانتین ده‌روسی در دقیقه 28 موفق شد دروازه حریف را باز کند اما بازی در وقتهای قانونی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید و بوکا در ضربات پنالتی 1-3 شکست خورد تا شکستی غیرمنتظره در جام حذفی برای تیم بزرگ آرژانتینی رقم بخورد.

 

ده‌روسی 36ساله که امسال تابستان بعد از 18 سال حضور در رم این باشگاه را ترک کرده و به بوکا پیوست در دقیقه 28 ضربه کرنر ارسالی الکسیس مک‌الیستر را تبدیل به گل کرد تا استادیوم سیداد دلا پلاتا منفجر شده و هواداران بوکا با تشویق‌های کرکننده از اولین گل ستاره ایتالیایی‌شان استقبال کنند.

 

ده‌روسی در 616 بازی خود با پیراهن رم موفق به زدن 63 گل شده اما او دیروز در اولین بازی‌اش برای بوکا شروعی رویایی داشت. اما شروع رویایی او در نهایت برای بوکا به کابوس تبدیل شد. چرا که بوکا در ضربات پنالتی مقابل حریفش شکست خورد تا در کمال شگفتی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی آرژانتین مقابل حریف دسته‌دومی‌اش حذف شود.

 

دیدگاه‌ها