کد خبر : 1629999 | 23 مرداد 1398 ساعت 14:07 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

باید در مسابقه هم مثل دیدارهای تدارکاتی باشیم؛

کیانی: زود است بگوییم سپاهان مدعی اول قهرمانی است

مهدی کیانی می گوید سپاهان آخرین دیدار دوستانه پیش فصل را مقابل نساجی مازندران برگزار کرده است.

کیانی: زود است بگوییم سپاهان مدعی اول قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان پس از شکست یک بر صفر این تیم برابر نساجی مازندران در رابطه با آخرین وضعیت طلایی پوشان گفت: تمریناتمان از یکم شروع شده؛ تمرینات بسیار خوبی داشته ایم و بازی های دوستانه خوبی برگزار کردیم. بازیکنان و کادر فنی با تمام وجود در حال کار هستند. امروز هم آخرین بازی دوستانه شروع فصل را انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم با حفظ آمادگی برای سه جام بجنگیم.


کیانی در پاسخ به این سوال که سپاهان اسکلت تیمش را حفظ کرده و آیا می توان از این تیم به عنوان مدعی اول کسب عنوان قهرمانی یاد کرد، بیان کرد: خدا را شکر بیشتر بازیکنان ما مانده اند. برای جدا شده ها هم آرزوی موفقیت می کنم. الان برای اینکه بگوییم چه تیمی قهرمان می شود زود است ولی ما تیم بزرگی هستیم. باشگاه بزرگی هستیم و هواداران بزرگی داریم. سه جام داریم؛ کار سختی است. باید پشت هم باشیم تا بتوانیم فصل خوبی داشته باشیم.
او در مورد بازی های دوستانه تیم افزود: مهم کار تکنیکی و تاکتیکی تیم بود که بچه ها به بهترین نحو انجام دادند. مهم ولی در زمین است و امیدوارم بتوانیم کاری که آنها می خواهند را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها