کد خبر : 1630008 | 23 مرداد 1398 ساعت 14:22 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعداز ده سال تغییر پست داده ام

نظری: هدف ما ماندن در لیگ برتر نیست

نساجی در آخرین بازی تدارکاتی با یک گل زیبا توانست در برابر سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل در اصفهان بازی را ببرد.

نظری: هدف ما ماندن در لیگ برتر نیست

به گزارش" ورزش سه" مهدی نظری بازیکن این فصل نساجی در آخرین بازی تیمش برابر سپاهان، روی یک حرکت ترکیبی و با ضربه ای زیبا دروازه حریف را باز کرد تا نساجی با همین تک گل بازی تدارکاتی مهم را ببرد. مهاجم تیم نساجی که این فصل با نظر رضا مهاجری در پست پشت مهاجم بازی می کند درباره این بازی و گلی که زد گفت:« این گلی که زدم لطف خدا و زحمت بچه ها بود.» او افزود:« بازی خیلی خوبی بود ؛ دو تیم بازی را تهاجمی شروع کردند هردو موقعیت هایی داشتیم اما ما از موقعیتمان استفاده کردیم و به پیروزی رسیدیم.»


او اضافه کرد:« بازی بسیار محکم و درگیرانه ای بود و سپاهان با مهره های کلیدی اش بازی می کرد. من فکر می کنم در این فصل بازی های تدارکاتی خیلی خوبی انجام دادیم و امیدوارم با آمادگی لیگ را شروع کنیم.»


بازیکن سابق استقلال که سابقه شاگردی امیرقلعه نویی را هم دارد گفت:« سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و مربی بزرگی مثل امیرقلعه نویی را دارد. در بازی دیروز با وجود دوستانه بودن تماشاگران سپاهانی آمده بودند و می توانم بگویم همیشه بازی برابر سپاهان سخت است اما ما توانستیم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.»

 

1384715


نظری درباره پست بازی اش در نساجی که دراین فصل در پشت مهاجم بازی می کند گفت:« بازی در این پست برایم کمی سخت است چون بعد از ده سال بازی کردن در لیگ برتر و در پست مهاجم حالا باید در پست دیگری بازی کنم. اما هرجا که آقای مهاجری بخواهد، بازی می کنم و هدفم فقط موفقیت تیم است.»


مهاجم شیرازی نساجی درباره شرایط قراردادها و وضعیت مالی باشگاه بعد از بازگشت مالکان قدیمی گفت:«تا اینجای کار خداراشکر تیم از لحاظ امکاناتی شرایط خیلی بهتری دارد از لحاظ مالی هم آقای حدادیان چهل درصد تعهدی که دارند را انجام داده اند و انشالله که آقای صنیعی فر هم طبق قولی که داده اند تعهدی که دارند را انجام بدهند.»


او با اشاره به آغاز لیگ برتر گفت:« ما تماشاچیان فوق العاده ای داریم و سال قبل نشان دادیم که در بازی های خانگی می توانیم از هر تیمی امتیاز بگیریم و باید تمام تلاشمان را بکنیم که در بازی های خارج از خانه هم امتیازات لازم را بگیریم. آقای مهاجری به ما گفت اگر هدفتان ماندن در لیگ برتر است بهتر است بروید خانه! چرا که ما هدفمان این است که در رتبه های بالای جدول حضور داشته باشیم.» نظری در پایان درباره بازی اول نساجی در لیگ نوزدهم برابر گل گهر گفت:« ما یک بازی تدارکاتی با این تیم داشتیم؛ تیم خوبی هستند اما ما برای یک بازی خوب و کسب نتیجه به میدان می رویم.»

دیدگاه‌ها