کد خبر : 1630009 | 23 مرداد 1398 ساعت 14:28 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

خودم فکر می کنم سپاهان مدعی قهرمانی باشد

قلعه نویی: دو بازیکن دیگر جذب می کنیم

امیرقلعه نویی از اینکه کارشناسان تیم او را یکی از مدعیان قهرمانی می دانند، اظهار خوشحالی می کند.

قلعه نویی: دو بازیکن دیگر جذب می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی مقابل نساجی اولین شکست در بازی های پیش فصل را تجربه کرد. او در مورد شرایط تیمش در این روزها پس از دیدار برابر نساجی مازندران گفت: شرایط سپاهان فرسایشی شد. چون ما به موقع شروع کردیم ولی چهار هفته اضافه شد و تیم از نظر روحی و روانی دچار فرسایش شد. خدا را شکر در نهایت تاریخ مسابقات اعلام شد و ما تکلیفمان را فهمیدیم. شرایط خوبی داریم. مصدوم ها برسند و بازیکنان جدید هم هماهنگ شوند، فکر می کنم نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بشویم.


قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می تواند برای قهرمانی در سه جام مدعی باشد، عنوان کرد: صد در صد ولی باید برویم در شرایط مسابقه و 6 هفته از بازی های بگذرد تا ببینیم چه می شود.


او در مورد تغییرات کم تیمش هم بیان کرد: گفتم که باید 6 هفته بگذرد تا عیار تیم ها مشخص شود ولی از این خوشحالم که سپاهان را مدعی قهرمانی می دانند. این یعنی تیم ما از نظر تاکتیکی، تمرکزی، روحی و روانی، اعتمادی و چه از نظر فنی به شرایط خوبی رسیده که روی ما حساب باز می کنند. این خودش یک قدم رو به جلو و پوئن مثبت است و خودم فکر می کنم که سپاهان یکی از تیم هایی باشد که کاندید قهرمانی است.


قلعه نویی در پاسخ به این سوال که بازیکن دیگری جذب تیم می شود، توضیح داد: ما مترصد این هستیم که دو بازیکن بگیریم. یک بازیکن بزرگسال و یک بازیکن زیر 23 سال. خدا را شکر بازی های تدارکاتی و به خصوص بازی با گل گهر و نساجی به ما خیلی خیلی کمک کرد تا هم روی بازیکنان جدید شناخت پیدا کنیم و هم هماهنگ تر شویم. می گویم ما ایراد اصلی تیممان این است که اینقدر تمرین کرده ایم که ذهن های بازیکنان فرسوده شده است.

 

دیدگاه‌ها