کد خبر : 1630019 | 23 مرداد 1398 ساعت 14:41 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس هیات تکواندو پرحاشیه انتخاب شد

در پایان مجمع انتخاباتی هیات تکواندو خراسان رضوی، رئیس پیشین این هیان برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

رئیس هیات تکواندو پرحاشیه انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، این مجمع که قرار بود ۲۲ مردادماه برگزار شود، به دلیل اعتراض کاندیداها به روند انتخاب اعضای مجمع، ورود استانداری و وزارت ورزش به موضوع، با یک روز تاخیر امروز چهارشنبه برگزار شد و در نهایت حسین حسین زاده با کسب ۱۴ رای از مجموع ۱۷ رای به مدت ۴ سال به عنوان رییس هیات تکواندو استان انتخاب شد.

 

برای حضور در این انتخابات ۱۶ نفر کاندیدا شده بودند که ۱۳ نفر در اعتراض به نحوه برگزاری و اطلاع رسانی آن در انتخابات شرکت نکردند. یک کاندیدا نیز که برادر رئیس قبلی بود که انصراف داد.

 

مهدی ظریف منادی، هاشم قربانی، مرتضی گلمکانی، هادی محمد دوست، حسین آیینه چی، محمدرضا حسین زاده، حسین حسین زاده، سید عباس روحبخش، سیدمهدی مرتضوی، محمدرضا مقدسی، سیدمحمدعلی فاطمی نسب، محمدرضا علی محمدی، محمد ابدالی، علی اکبر عطاردی، حمیدرضا سلیمی و مجید صمدی حکاک کاندیدای انتخاباتی بودند. 

 

حسین آیینه چی یکی از کاندیداها در این خصوص گفت: ما به انتخاب ۷ عضو مجمع با مستندات لازم معترض بودیم که تنها یک نفر تغییر کرد. سئوال اصلی اینجاست که چرا به فاصله یک روز بعد از تعویق مجمع و جلسه ای که در وزارت ورزش انجام شد، تصمیم به برگزاری مجمع گرفتند و ساعت ۱۳ تلفنی به کاندیداها اعلام کردند؟

 

وی افزود: مگر طبق قانون یک هفته زودتر نباید موضوع برگزاری مجمع اطلاع رسانی شده و کاندیداها با ارسال نامه به مجمع دعوت شوند. متاسفانه این مجمع ابهامات زیادی داشت و ماه ها اعتراض کاندیداها و پیشکسوتان استان به جای نرسید.

 

دیدگاه‌ها