کد خبر : 1630020 | 23 مرداد 1398 ساعت 14:45 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه سازی با رمز بازوبند کاپیتانی پرسپولیس

طی روزهای اخیر حواشی زیادی حول موضوع بازوبند کاپیتانی پرسپولیس شکل گرفته که با واکنش بازیکنان این تیم نیز همراه شده است.

حاشیه سازی با رمز بازوبند کاپیتانی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی که طی سه فصل اخیر به قهرمانی لیگ دست یافته، فصل جدید را با حواشی زیادی دنبال کرده است. مهمترین موضوعی که این روزها باعث شکل گیری شایعه و حواشی در تیم شده، مربوط به بازوبند کاپیتانی است.

 

بعد از اینکه شایعه مربوط به کاپیتانی اولی احمد نوراللهی در فصل جدید با واکنش بازیکنان این تیم و خصوصا هافبک بااخلاق شماره هشت سرخپوشان مواجه شد، در ادامه این حواشی همچنان بازیکنان این تیم را مورد هدف قرار داده است.

 

بازیکنان باتجربه پرسپولیس علیرغم اینکه طی روزهای اخیر در تلاش بوده‌اند با نمایش اتحاد و همدلی خود به این موضوع واکنش تندی نشان ندهند، با این حال این شایعه همچنان به موضوع حاشیه سازی علیه تیم تبدیل شده است.

 

با توجه به سابقه قابل توجه سیدجلال حسینی و کسوت این بازیکن، او به عنوان کاپیتان سرخ‌ها در پنجمین فصل حضورش در این تیم نیز همچنان بازوبند کاپیتانی این تیم را به عنوان نفر اول در اختیار خواهد داشت.

 

حسین ماهینی نیز دیگر بازیکن باتجربه‌ای است که بازوبند کاپیتانی را به عنوان نفر دوم در این لیست در اختیار دارد.

 

امید عالیشاه که باسابقه ترین بازیکن در پرسپولیس است، به همین منظور بازوبند را به دو بازیکن باتجربه‌تر واگذار کرده و اکنون به عنوان نفر سوم این لیست قرار دارد.

 

در جمع بازیکنان باسابقه پرسپولیس در ادامه احمد نوراللهی قرار دارد و بعد از این هافبک بااخلاق نیز علی علیپور، کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده به عنوان دیگر بازیکنان باسابقه پرسپولیس مدعی بستن بازوبند کاپیتانی هستند.

 

بازیکنان پرسپولیس مدعی هستند طی فصول اخیر با رفاقت و دوستی جالب توجهی که در تیم وجود داشته، توانسته‌اند با مشکلاتی که در راه قهرمانی داشته‌اند به قهرمانی دست یابند و اکنون نیز با ادامه همان مسیر از حواشی عبور خواهند کرد.

دیدگاه‌ها