کد خبر : 1630037 | 23 مرداد 1398 ساعت 15:55 | 55.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت مبهم مهاجم سوریه ای در الاهلی؛

طغیان یک ستاره محبوب؛ دردسر جدید برانکو!

مهاجم سوریه ای الاهلی به مهم ترین اتفاق حاشیه ای پیرامون این تیم تبدیل شده است.

طغیان یک ستاره محبوب؛ دردسر جدید برانکو!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی عربستان شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال به برتری رسید اما با توجه به شکست سنگین بازی رفت، نتوانست جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

 

در این دیدار جدا از نتیجه ای که برای تیم برانکو ایوانکوویچ رقم خورد، اتفاق حاشیه ای مهمی رخ داد که به دغدغه بزرگ سرمربی جدید تیم الاهلی تبدیل شده است. عمر السومه، مهاجم سوریه ای و بزرگترین ستاره تیم الاهلی در سال های اخیر، به شکلی غیر منتظره از ترکیب اصلی این تیم در بازی فوق حساس دیشب کنار گذاشته شد و نیمکت نشینی او به یک سوژه داغ در رسانه ها و بین هواداران الاهلی تبدیل شد.

 

این بازیکن ملی پوش به دلایل انضباطی از سوی برانکو ایوانکوویچ تنبیه شد و در نهایت در دقیقه 75 به زمین رفت. شاید اگر نیاز مبرم الاهلی به گلزنی و پیروزی پرگل نبود، برانکو هرگز راضی نمی شد او را به زمین بفرستد.

 

1426509


عمر السومه زمانی که برای ورود به زمین فراخوانده شد، پیراهن تمرینی خود را با عصبانیت به زمین انداخت و بلافاصله پس از ورود به زمین هم دوربین ها چهره شاکی و درهم او را به تصویر کشیدند.

 

از برخورد قهری برانکو و واکنش های سومه کاملا مشخص است که یک جدال بزرگ داخل تیم الاهلی به وجود آمده و مدیریت این چالش یک اتفاق مهم در مربیگری برانکو در این تیم عربستانی خواهد بود. این سرمربی کروات زمانی که در پرسپولیس حضور داشت، معمولا برخورد مشابهی با بازیکنان بی نظم تیمش داشت و کمتر پیش می آمد که نظر منفی اش نسبت به بازیکنی تغییر کند.

 

1426508

 

با این حال نکته مهم در الاهلی این است که عمر السومه از محبوبیت بسیار بالایی بین هواداران این تیم برخوردار است و حتی برخی از طرفداران افراطی الاهلی او را خط قرمز خود عنوان کرده اند. با این تفاسیر سوال بزرگ این است که برانکو از فلسفه کاری خود کوتاه می آید یا اینکه اختلافات بین او و عمر السومه سرنوشت دیگری پیدا خواهد کرد.

 

با توجه به اینکه الاهلی در نخستین گام های برانکو ایوانکوویچ حذف تلخ از آسیا را تجربه کرده، ممکن است نظر هواداران این تیم نسبت به برانکو فعلا چندان مثبت نباشد و به همین دلیل شاید برانکو تصمیم بگیرد با چاشنی مراعات به استقبال این چالش و دردسر بزرگ برود.

 

گفتنی است، برانکو پنجشنبه هفته آینده کار خود را در لیگ عربستان با الاهلی به طور رسمی آغاز می کند.

 

1426507

دیدگاه‌ها