کد خبر : 1630042 | 23 مرداد 1398 ساعت 16:20 | 81.4K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین احتمالی نورافکن از تیم ملی امید می‌آید؛

گزینه استقلال با پیکان فسخ کرد

مدافع چپ تیم ملی امید قراردادش با باشگاه پیکان را فسخ کرد و احتمالا به استقلال خواهد رفت.

گزینه استقلال با پیکان فسخ کرد

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل رزاق‌پور که دو سال قبل با نظر مجید جلالی از نساجی مازندران به پیکان تهران رفت، در این تیم عملکردی داشت که منجر به حضورش در تیم ملی امید شد و در ترکیب پیکان نیز جایگاه خود را پیدا کرده بود، اما با اتمام لیگ هجدهم شایعه جدایی او از این باشگاه مطرح شد.

 

استقلال تهران که بعد از جدایی امید نورافکن به دنبال جذب یک مدافع چپ جوان دیگر و پُر کردن جای خالی او بود، تصمیم به جذب ابوالفضل رزاق‌پور داشت ولی این بازیکن بخاطر قراردادش با باشگاه پیکان، نتوانسته بود به جمع آبی‌ها بپیوندد.

 

این بازیکن ۲۱ ساله که توانایی بازی در پست‌های مدافع و هافبک چپ را دارد، در دیدار اخیر تیم‌های ملی بزرگسالان و امید نیز موفق به گلزنی شد و علاوه بر آن در دیدارهای تدارکاتی و مقدماتی المپیک نیز توانسته بود هشت پاس گل بدهد و نمایش خوبی برای تیم زلاتکو کرانچار و فرهاد مجیدی ارائه کند.

 

در روزهای اخیر به دلیل مخالفت باشگاه پیکان با جدایی رزاق‌پور، بحث حضور او در استقلال تقریبا منتفی شده بود ولی این ملی پوش امید امروز قراردادش با پیکان را فسخ کرد تا برای انتخاب باشگاه آینده‌اش بدون دردسر تصمیم‌گیری کند.

 

استقلال در سال‌های قبل بازیکنان زیادی در پست دفاع چپ داشته، اما در این فصل تنها میلاد زکی‌پور را به‌عنوان مدافع چپ تخصصی دراختیار دارد و بعضا عارف غلامی در این پست در مسابقات تدارکاتی به میدان رفته، اما اکنون درصورت حضور ابوالفضل رزاق‌پور در جمع آبی‌ها، دوباره رقابت در این پست مثل فصول اخیر بالا خواهد رفت.

 

البته انتقال رزاق‌پور به استقلال درحالی رخ خواهد داد که این باشگاه مدافع چپ خارجی جذب نکند؛ موضوعی که گفته می‌شود آندره‌آ استراماچونی به دنبال آن است و قصد دارد یک بازیکن در این پست به تیمش اضافه کند.

دیدگاه‌ها