کد خبر : 1630048 | 23 مرداد 1398 ساعت 16:52 | 95.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا و آاس

PSG دو ستاره رئال را در ازای نیمار می خواهد

دو نشریه معتبر اسپانیایی فاش ساختند که پی اس جی، وینیسیوس و لوکا مودریچ را در ازای انتقال نیمار به رئال می خواهد.

PSG دو ستاره رئال را در ازای نیمار می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، یک ال کلاسیکوی جذاب از چند روز پیش برای جذب نیمار شروع شده و مشخص نیست که در نهایت ستاره برزیلی به بارسا باز می گردد یا راهی رئال خواهد شد.

 

 

1393153

 

 

روز گذشته اولین دور مذاکرات بارسا و پی اس جی برای نیمار شروع شد و بی نتیجه ماند. در این جلسه طبق ادعای مارکا و آاس، فاش شده است که پی اس جی چه گزینه هایی از رئال را مدنظر دارد. لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی به عنوان نماینده باشگاهش در جلسه مذاکره، برای تحت فشار گذاشتن بارسا اعلام کرد که با رئال هم در مذاکره هستند و اینکه از این باشگاه تقاضای وینیسیوس و لوکا مودریچ را در ازای انتقال نیمار داشته اند.

مارکا در این رابطه نوشته است که رئال تحت هیچ شرایطی قصد واگذاری وینسیوس به پی اس جی را ندارد چرا که روی او به عنوان ستاره ای برای آینده حساب ویژه ای باز کرده است. وینیسیوس و لئوناردو هر دو اهل ریو هستند و مدیر ورزشی پی اس جی از مدت ها پیش وینیسیوس را تحت نظر دارد و مشتاق است او را به پی اس جی بیاورد.

در مورد لوکا مودریچ هم باید گفت که ستاره کروات مخالفت خود با جدایی از رئال را اعلام کرده و رئال هم تمایلی برای از دست دادن فاتح توپ طلای 2018 ندارد. باشگاه مادریدی تاکنون هیچ پیشنهادی به پی اس جی برای نیمار نداده و فعلا منتظر مشخص شدن روند مذاکرات بین بارسا و پی اس جی است.

 

 

1370721

دیدگاه‌ها