کد خبر : 1630065 | 23 مرداد 1398 ساعت 17:55 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

عجیب و غیرمنتظره؛‌ برگزاری کل لیگ برتر در 4 شهر!

با وجود اعلام برنامه رقابت‌های دو هفته ابتدایی لیگ برتر نوزدهم هنوز بسیاری از تیم‌ها محل برگزاری مسابقات خانگی را نمی‌دانند!

عجیب و غیرمنتظره؛‌ برگزاری کل لیگ برتر در 4 شهر!

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ در اعلام برنامه مسابقات دو هفته ابتدایی لیگ برتر مشخص کرده که 9 ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان، فولاد شهر اصفهان، فولاد آره نا خوزستان، نقش جهان اصفهان، تختی آبادان، دستگردی تهران، تختی جم، امام رضا مشهد و شهید مهدوی بوشهر به دلیل مشکلات زیرساختی و ساختاری و رعایت نکردن شرط‌های برگزاری بازی‌ها هنوز امکان میزبانی از لیگ برتر را ندارند. جالب اینکه این موضوع وضعیت 9 تیم لیگ برتری را در بلاتکلیفی قرار می‌دهد.


از سوی سازمان لیگ فقط 6 ورزشگاه یادگار امام تبریز، آزادی تهران، شهید وطنی قائمشهر، بنیان دیزل تبریز، شهدای شهر قدس تهران، امام علی(ع) سیرجان و مورد تایید قرار گرفتند و با این رویه معلوم نیست 9 تیمی که ورزشگاه‌شان تایید نشده باید در کجا بازی‌هایشان را انجام دهند.  از این رو در بین ورزشگاه های تایید نشده نام امام رضا(ع) مشهد و فولادآره‌نای اهواز هم که به تازگی ساخته شده‌اند قرار دارند.

 


از طرف دیگر سازمان لیگ اعلام کرده باشگاه‌هایی که ورزشگاه شان تجهیز نشده باید در استان هم‌جوار میزبان باشند اما مساله اینجا است که ورزشگاه‌های موجود بهترین ورزشگاه‌های ایران هستند و قطعا سایر ورزشگاه‌ها نیز وضعیت بهتری ندارند. به عبارت بهتر اگر ورزشگاه‌های نام برده از سوی سازمان لیگ تایید نشوند، کل مسابقات لیگ برتر باید در 6 ورزشگاه تایید شده در 4 شهر تهران، تبریز، سیرجان و قائمشهر برگزار شود! اتفاقی که انجامش تقریبا محال است.


با این شرایط به نظر می‌رسد تا شروع لیگ وضعیت سایر ورزشگاه‌ها نیز تایید شود تا تیم‌ها بتوانند در شهرهای خود میزبان لیگ برتری‌ها باشند.

 

دیدگاه‌ها