کد خبر : 1630079 | 23 مرداد 1398 ساعت 18:18 | 134.4K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل افزایش چشم گیر مبلغ پیشنهادی

باشگاه استقلال از جذب میلیچ منصرف شد!

باشگاه استقلال از جذب مدافع چپ کروات انصراف داد.

باشگاه استقلال از جذب میلیچ منصرف شد!

به گزارش "ورزش سه"، برای تبدیل شدن به یک اسم جنجالی در فوتبال ایران، حضور ۱۲ ساعته در فرودگاه امام خمینی تهران برای میلیچ کافی بود؛ بازیکنی که در سکوت خبری و با کارنامه حضور در سری آ به هواداران معرفی شد و قرار بود سمت چپ استقلال را راه بیاندازد اما کانون بحران آبی پوشان شد تا جاییکه عدم جذب او به عنوان دلیل استعفای استراماچونی مطرح شد.

 

میلیچ که قرار بود یکشنبه شب وارد تهران شود به دلیل برخی نا هماهنگی ها و بعد از ساعاتی انتظار به دبی رفت تا دوباره راهی ایران شود؛ بازیکنی که مدیران استقلال از همان ابتدا با اشاره به حضور پیش از موعد مدیر برنامه ها و البته اصرار او به تهیه پرواز مستقیم به تهران نشان دادند خیلی اهل تعامل نیست و سختگیری خاصی دارد.

 

این بازیکن کروات طبق برنامه ریزی قرار بود شب گذشته به تهران سفر کند و با وجود فراهم شدن مقدمات این کار، از این سفر امتناع کرد و ترجیح داد در حالیکه شنبه مدیر برنامه او در دفتر فتحی به توافق کامل در جزییات رسیده بود، دوباره باب مذاکره را با ارقامی جدید باز کند و سفر به تهران را مشروط به توافق جدید کرد.

 

1426581

 

این بازیکن کروات در نهایت بعد از تغییر شرایط خود با استقلال به توافق نرسید و آبی ها اعلام کردند که با نظر مستقیم سرمربی از جذب او پشیمان شدند تا بازیکنی که در دو سال گذشته کارنامه ای نه چندان مطمئن داشت را جذب نکنند.

 

پرونده میلیچ برای استقلالی ها با دردسر زیاد بسته شد؛ دردسری که البته دامن گیر مدیریت باشگاه شد و نشان داد استراماچونی تجربه ای متفاوت برای آنها است و البته بر سر خواسته های خود خیلی اهل تعامل نیست.

 

رفت و آمد میلیچ و مدیربرنامه های او در نهایت برای آبی ها بی سرانجام به پایان رسید و حالا استقلال دو هفته فرصت دارد تا برای ترمیم تیم خود گام بردارد؛ ترمیم با دو خرید خارجی.

دیدگاه‌ها