کد خبر : 1630084 | 23 مرداد 1398 ساعت 18:52 | 58.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو سوژه شوخی کلوپ پیش از فینال چمپیونزلیگ

جینی واینالدوم فاش کرد که یورگن کلوپ در جلسه پیش از فینال لیگ قهرمانان سال گذشته که برابر رئال مادرید بود، با لباس های برند کریستیانو رونالدو حاضر شده است.

رونالدو سوژه شوخی کلوپ پیش از فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول سال گذشته در فینال لیگ قهرمانان با شکست 3-1 از رئال به نایب قهرمانی رضایت داد. در دیداری که محمد صلاح خیلی زود مصدوم شد و کار را برای لیورپول بسیار دشوار کرد.

فشارها در آن دیدار روی لیورپول بسیار زیاد بود چرا که این تیم از سال 2007 به فینال لیگ قهرمانان نرسیده بود و  این در حالی بود که رئال مادرید در پی کسب سومین قهرمانی متوالی خود در این بازی ها بود. 

 

 

1426553

 

 

جینی واینالدوم حالا فاش کرده که کلوپ روش بسیار جالبی را برای کاهش فشار عصبی روی بازیکنانش انتخاب کرده است. این بازیکن در گفتگو با نشریه اتلتی گفت:« ما دیدیم که او لباس زیری از برند کریستیانو رونالدو بر تن کرده است. او در حالی به جلسه آمد که پیراهن خود را درون شلوارک با مارک CR7 کرده بود. تمام رختکن از خنده روی زمین افتاده بودند. این اتفاق یخ ما را شکست.»

 

واینالدوم ادامه داد:« معمولا در چنین شرایطی همه جدی و متمرکز هستند اما او آرام بود و شوخی های خودش را می کرد. او صدها شوخی مانند این کرده است. وقتی می بینید مربی بسیار آرام و مطمئن است، این روی بازیکنان نیز تاثیرگذار خواهد بود. او در این مسائل مانند یک پدر برای بازیکنان است. شوخی ها و زبان بدن او می تواند تا حد بسیار زیادی فشار را از روی بازیکنان کم کند. وقتی مشکلی دارم به او مراجعه می کنم. چند روز قبل به او پیام می دهم و می خواهم برای من وقت بگذارد. همیشه سعی می کند با همه همدردی کند و واقعا فرد خاصی برای من است. او بیش از مربی، یک دوست خوب برای من است.»

 

دیدگاه‌ها